Tudor Only deel IV

Met heel veel dank aan Bart, van @Bare-Watches,super blij mee :heart_eyes:

12 likes

Hoppa! Mooie aanwinst :grin: nr 3 op het forum ondertussen denk ik :grin:

2 likes

Uitstekende keuze!

14 likes

Bedankt, onder andere jouw foto’s en die van onze @RLC deden me toch voor de blauwe gaan ipv de eerder al eens gekochte zwarte :grinning_face_with_smiling_eyes:

7 likes

Haha mooi! Zijn die foto’s nog ergens goed voor! :fist_right:t2:

1 like

Zoals op je profielfoto is me nog niet gelukt :sweat_smile:

1 like

Nice!! Goede keuze als “eerste” horloge!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat er nog maar weer velen mogen volgen.

1 like

Laat ons hopen :sunglasses:

1 like

Tudor gedeelte mag je altijd meedoen. Weet je waarom? Zo zijn wij Tudormigos, relaxt, gastvrij, vriendelijk en behulpzaam

6 likes

Maar heb een week zonder horloge gezeten naar aanleiding van de gebeurtenis vorige week :grimacing: dus vandaag terug mogen posten in het Tudor topic voelt goed na een jaar afwezig hier​:relieved:

1 like

Watskebeurt? Heb het niet meegekregen?

Vorige week is er bij me thuis ingebroken. Horloges, tv, fietsen, zelfs speelgoed en etc mee… ik en mijn vrouw bedwelmd met ether… al een geluk de dochter niet. (Kleine kantschets)

2 likes

Is er al iemand op het forum in bezit van de gouden BB58?

Zo dan heftig,pffff

Wat is/doet ether? :point_down:

Ether is een verdovende dr#g, met daarbij ook veranderende effecten. Het middel is kleurloos en zeer brandbaar, met name ether dampen zorgen voor explosiegevaar.

Zou die wel eens willen zien IRL :innocent::grin:

1 like

Hier nog 1 :star_struck:

Nee joh!!! Serieus?? Gadverdamme man. Heel veel sterkte zeg :pray:t3: En die gasten Dat ze maar ter plekke neer mogen vallen die laffe honden en worden overreden door 2 vrachtwagens.

1 like

Ik weet dat er 1 ligt bij de AD waar deze van komt :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Vandaar het contentement :smiling_face_with_three_hearts: