Tuurlijk wel gewoon flipppppperrreennnn. Daarna kun je weer genieten van een NA. En daarna again and again and again
Volgende zal terug Tudor zijn of heel misschien kamp Zenith eens proberen
Fucking hell man de Tudor GMT in een 58 jasje zou echt direct endgame zijn voor mij plus een Tudor Sub. Klootzakken zijn het met hun Harrods, bronzen en zilveren troep
De zilveren vind ik nog wel wat. En de OG gmt ook
Haha just joking vind ze allemaal mooi. Heb ook een mailtje gestuurd naar Harrods. Hebben mij op het lijstje gezet.
Staat er 1 te koop bij onze bekende handelaars
Geen haast plus even naar London is ook altijd mooi.
Zeker wel
Ik heb ze allebei tegelijk om de pols gehad vandaag en vond persoonlijk de zwarte iets teveel Submariner gevoel geven. De blauwe is echt top, niet te fel blauw en doordat zowel de plaat, bezel en titanium van het horloge mat zijn geeft dat een gaaf effect. Ik zou ze zeker eens allebei bekijken
Ja ik denk dat ik dat maar eens moet gaan doen. De zwarte geloof ik wel maar van de blauwe is het zo ontzettend moeilijk om via plaatjes en filmpjes een goed beeld te krijgen van de echte kleur. Soms lijkt hij smurf blauw, soms een klein beetje paars en soms donkerblauw. Hoe zou jij de kleur omschrijven?
LOL. Check even goed. Die heeft ‘gewoon’ een solid jubilee op standaard bb endlinks gezet.
Dat ziet er in een andere hoek denk ik niet heel geslaagd uit.
Overigens zou ik een jubilee optie voor mijn bb41 geweldig vinden.
Is een mailtje sturen voldoende?
De bracelet waar het over ging is nog niet eens te koop. Ging puur om of een jub op de blauwe beter zou staan.
Dat begrijp ik ik vond het zelf vooral verrassend en dacht: ik meld het even.
Ik denk dat een jubilee geweldig gaat zijn op iedere bb58. Denk dat de foto die eerder gepost werd vooral wat minder was door de wat fletse endlinks. Dat oogde niet heel premium.
Ik vind de endlink van tudor op de two-tone bb41 wel goed geslaagd… alleen is die dus two tone
Ja je moet mailen naar
Gegevens aanleveren en dan wachten op wanneer je hem kunt ophalen