Tudor Only deel IV

Ja erg blij mee! Leuk contrast met de BB58

8 likes

Heel mooi die dial! Zie je niet zo vaak, blauw.

2 likes

Kijk eens aan, zwarte bb58 verraadt al dat je smaakt hebt :crazy_face:

1 like

Hele mooie set zo!

1 like

En met een BB58, ben je nooit alleen op het forum. :joy: :ok_hand:

4 likes

10 likes

Prachtige aanwinst, en een supertof duo samen met de 58🤩

1 like

Oh heel gaaf! Benieuwd hoe 'ie er naar verloop van tijd uit gaat zien!

maar voor nu, van harte!

1 like

Blue Monday :sunny:

15 likes

Echt heel mooi .
Dit is de 36 mm toch , hoe valt deze op je pols in verhouding met de 39 mm BB58. En wat is jouw pols omvang.
Heb zelf ook de 58 en zou er graag een BB36 bij willen maar twijfel over de maat :thinking: .wel al eens gepast ( heel even ) maar doordat de verkoper vertelde dat die te klein was voor mijn krappe 17 cm pols toch weer twijfels :smirk:

2 likes

Dit is de 36mm inderdaad. Op mijn 17cm pols valt deze top, de 41mm viel in ieder geval écht te groot uit vond ik. 36mm is wellicht even wennen, maar draagt heerlijk!

3 likes

Wat een ontzettende eikel. Snapt duidelijk niks van verkopen.

2 likes

Toch was het de bedrijfsleider en in Kitzbühel komen de rijke toeristen allemaal in z’n winkel.
Zit er al jaren en is succesvol.

Zou hij dan net in dienst zijn getreden toen ik er was of zo?? :expressionless:

1 like

Een goede locatie met de juiste populaire goederen zijn in staat om incompetentie flink te verhullen.

Kan ook zijn dat je een ander type publiek bent. Zullen er vast zat zijn die voor de groter is beter praatjes vallen.

1 like

Tja had eerst de BB36 gepast en hij vertelde dat deze echt te klein was . Ging toen de Tudor Royal 41 mm om mijn pols doen en vertelde dat dit veel mooier stond .
Die zat ook wel goed op mijn pols maar ben niet weg van dit model.

Groetjes uit het mooie Friesland :heart_eyes:

11 likes

Wat een slecht verhaal zeg.
Je eigen mening aan een klant opdringen is toch geen verkopen.

2 likes

Ja man :thinking: ,ging ook onvoldaan naar buiten ( s&c Maastricht)

Hoe vond je de 36 zelf staan? Vind het een gevaarlijke om als verkoper duidelijk te benoemen dat iets niet past bij een bepaald persoon. Past niet bij een goede verkoper.

2 likes

8 likes