Vlagjes waren leuk tijdens het EK nu is het wachten tot het WK.
🚩
🚩
Me likie like to ,very muchie
Dus een pelagos is bedoeld om de afwas mee te doen?
Super gaaf horloge.
Misschien is het een idee om een zeepmerk te starten met horlogenamen. Veel dieper dan een bad of wasbak gaan wij meestal toch niet
Zo in dit licht komt hij goed tot z’n recht! Je ziet nu echt wel dat het anders is dan de SS modellen. Maar je wilt hem toch alweer weg doen?
Klopt door mijn flipperdrang. Had hem ook al verkocht maar voelde toch niet oké zeker aangezien het een cadeau was. I know I am evil
Deze blijft dus. Wil er nog wel wat bij gaan halen. Wellicht een GMT of een BB36
Oké oké ik herken het ook wel. Ik zit zelf nog te twijfelen om de BB58 weg te doen als ik een Submariner ga kopen eind dit jaar. Maar aan de andere kant is die BB58 dan wel een goede (hele luxe) beater.
GMT is zeker tof!
Hoe bevalt zo’n kast zonder crown guards?
Ik heb een hekel aan Crownguards. Vind het spuuglelijk en mij bevalt het daarom super
40mm Max en 12mm dik. Endgame dat zou mij zoveel geluk brengen zoveel happiness oke ik draaf door. Bastardossss
Weet het niet Halle. Vind het te contrasterend deze band. Draait nu meer om de band dan het horloge voor mijn gevoel
Grappig dat we dit dan precies andersom beleven
Vindt het juist zo goed aansluiten en dat middenstreepje, dat doet het hem echt voor mij.
Mijn abrikoos vind ik wel lekker, maar ook te veel contrast
Mijn Tudor BB58 is per omgaande verkocht. Hij bleef mij toch te onzichtbaar. Heerlijk draagcomfort, geweldige looks maar bleef toch vaker liggen dan verwacht.
Maar…