Tudor Only deel IV

Na een half jaar nog steeds niet uitgekeken op deze.:heart_eyes:

13 likes

Doet lekker vintage aan he. :ok_hand:

1 like

Vergeet niet de rode bezel! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Vintage in een modern jasje. Niet gedacht dat ik zo gehecht aan deze zou worden. :slight_smile:

1 like

Is eigenlijk niet veel modern aan. Is het zelfde model dat Tudor 20/30 jaar geleden verkocht, met dezelfde specs. Het is een nieuw (semi) vintage horloge :smiley:.

3 likes

Nog een paar dagen wachten helaas :slightly_smiling_face:
Heb er zin in.
Vrouw: … alweer de laatste zeker? :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Haha modern moet eigenlijk nieuw zijn.:wink: Klopt, uurwerk technisch stelt het niet zoveel voor, maar het blijft een ontzettend sterk model.

1 like

Vergis je niet in het uurwerk. Is een door Tudor gereguleerd en gemodificeerd topgrade uurwerk. Topgrade uurwerken zijn qua materiaal het zelfde als de cosc uurwerken van ETA.

2 likes

Paars lijkt me ook top! Als het dan net als met rood, maar de juiste tint is!!!

1 like

Haha als ik dit weer lees besef ik dat ik weer meer tijd in de horloge hobby moet gaan steken. :see_no_evil: Bedankt voor de info en weer een argument waarom Tudor zo’n gaaf merk is.

1 like

Ja het is echt wel een speciaal en vooral heel mooi horloge :smiley:

1 like

Hoe gaat het met de verkleuring van de silver bb58? Is het nog een topic of totaal geen ding meer?

Dankjewel Luuk
Dit horloge gaat denk ik het record breken van hoelangachterelkaaromdepols.
Nooit bijgehouden trouwens, maar opgeteld aantal uren dat ik een ander horloge gedragen heb sinds aanschaf van het zilverwerk: dat ligt om en nabij een dag, hooguit 2 dagen.
Vanaf 22 juni dus.
:woozy_face::relieved::+1:

Dat zijn getallen waar jij jalours op zou kunnen zijn natuurlijk. :sunglasses:

5 likes

Vind op jouw foto’s de kleur meestal mooier uitkomen dan op mijn foto’s.
Ik corrigeer met maken bijna altijd een tikkie op de belichting (kortere belichting) en jij dan?

6 likes

Ik ben de aller maar dan ook allerslechtste fotograaf die er is zegt mijn vrouw altijd. Geen gevoel voor compositie of belichting :joy: Ik klik maar gewoon raak

Gebruik jij een Samsung?

1 like

Hahaha, ik ben de allerbeste zegt mijn vrouw altijd, maar dan kijkt ze wel heel speciaal naar me.
Maakt me onzeker…en dat is heerlijk :wink:

Ja Samsung

1 like

iPhones maken volgens mij meer natuurlijkere foto’s dan Samsung. Die staan erom bekend te verzadigd te zijn

1 like

Kom ik toch weer bij mijn vrouw uit…:woozy_face:

Life is heavy :grin::sunglasses:

1 like

Daar krijg je geen spijt van!!

1 like

Haha ik begrijp je helemaal en heb hem zelf ook al meerdere malen in de juwelier omgehad en twijfel sterk om hem ook aan te schaffen….

Mijn enige vraagteken is of er nog veel gaat veranderen aan kast en kleur door het zilver :thinking:

De kleuren combi vind ik geweldig en zou hem ook wel eens willen zien op een mooie Vanquard rubber band (die heeft niemand er nog op volgens mij) zoals je ook wel eens ziet op de BB58 Black en Blue

Keuzes keuzes keuzes :grimacing: en ja zo lang 1 horloge om de pols zegt ook wel wat :star_struck:

4 likes