Tudor Only deel IV

nee dat denk ik niet

3 likes

Als ze de Tudor GMT nou eens

In deze kast proppen heb je een winnaar.

Had ze beide nog nooit omgehad en snap de 58 love wel. Mooi formaat👌🏻

7 likes

En dan met vierkante indices😍

1 like

FTFY

Yes :star_struck::+1:

+1 ik ben ook nieuwsgierig hiernaar. Deze wilde ik eerst “misschien” kopen tot ik de bronzen tegenkwam. Maar m’n interesse blijft er toch bij hangen al zal ik geen 2e BB58 aanschaffen

1 like

Haha ik ben ook mezelf een beetje aan het oriënteren op de Bronze maar dat wordt erg lastig ben ik bang :grimacing:

De zwarte ceramische is wat makkelijker volgens mij alleen zou ik wel eerst willen zien/omhebben…

Ps: is natuurlijk geen BB58 :wink:

Ohja excuus. Een BB… dan kan ik hem dus toch wel kopen :crazy_face::wink:
Er staan al enkele bronze op Chrono voor een fikse meerprijs zag ik.

1 like

Zo ja, ik zie het :face_with_raised_eyebrow: dat gaat hem niet worden dan :disappointed:

Ik heb een afspraak gemaakt bij boutique in Keulen… ik kon er een meenemen gelijk 2 weken geleden… proberen waard :wink:

1 like

Hoe heb je die afspraak gemaakt ? Wist je dat hij op voorraad was daar ?

Gemaild naar de boutique.
Gevraagd of ik kon komen passen en bestellen wanneer het zou bevallen. Ze zeiden 1,5/2jaar wachttijd.
Ter plaatse vertelde ze dat er 1 beschikbaar was met de reden/smoes dat een gereserveerde niet kon worden afgerekend door de koper.
Proberen waard :ok_hand:t5:

3 likes

Ik ga morgen kijken in Keulen, kan het je wel even laten weten :ok_hand:

2 likes

Heel benieuwd! Lees het graag morgen

2 likes

Graag, ben zeer benieuwd. Alvast bedankt voor de moeite….wordt gewaardeerd :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Vriend van mij overkwam hetzelfde met de S/G versie. Was zogenaamd niet opgehaald door iemand die hem had gereserveerd en hij kreeg hem zo mee.
Ik zie een patroon :thinking:

2 likes

Ja het verhaal hoort men wel eens vaker schijnt. Daarom het proberen waard!

1 like

Fijn weekend! Mooiste tudor 2 liner pelagos imo :wink:

15 likes

Klopt helemaal! De 2 liner en de lefty zijn het mooist.

1 like