Tudor Only deel IV

En dan met vierkante indices😍

1 like

FTFY

Yes :star_struck::+1:

+1 ik ben ook nieuwsgierig hiernaar. Deze wilde ik eerst “misschien” kopen tot ik de bronzen tegenkwam. Maar m’n interesse blijft er toch bij hangen al zal ik geen 2e BB58 aanschaffen

1 like

Haha ik ben ook mezelf een beetje aan het oriënteren op de Bronze maar dat wordt erg lastig ben ik bang :grimacing:

De zwarte ceramische is wat makkelijker volgens mij alleen zou ik wel eerst willen zien/omhebben…

Ps: is natuurlijk geen BB58 :wink:

Ohja excuus. Een BB… dan kan ik hem dus toch wel kopen :crazy_face::wink:
Er staan al enkele bronze op Chrono voor een fikse meerprijs zag ik.

1 like

Zo ja, ik zie het :face_with_raised_eyebrow: dat gaat hem niet worden dan :disappointed:

Ik heb een afspraak gemaakt bij boutique in Keulen… ik kon er een meenemen gelijk 2 weken geleden… proberen waard :wink:

1 like

Hoe heb je die afspraak gemaakt ? Wist je dat hij op voorraad was daar ?

Gemaild naar de boutique.
Gevraagd of ik kon komen passen en bestellen wanneer het zou bevallen. Ze zeiden 1,5/2jaar wachttijd.
Ter plaatse vertelde ze dat er 1 beschikbaar was met de reden/smoes dat een gereserveerde niet kon worden afgerekend door de koper.
Proberen waard :ok_hand:t5:

3 likes

Ik ga morgen kijken in Keulen, kan het je wel even laten weten :ok_hand:

2 likes

Heel benieuwd! Lees het graag morgen

2 likes

Graag, ben zeer benieuwd. Alvast bedankt voor de moeite….wordt gewaardeerd :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Vriend van mij overkwam hetzelfde met de S/G versie. Was zogenaamd niet opgehaald door iemand die hem had gereserveerd en hij kreeg hem zo mee.
Ik zie een patroon :thinking:

2 likes

Ja het verhaal hoort men wel eens vaker schijnt. Daarom het proberen waard!

1 like

Fijn weekend! Mooiste tudor 2 liner pelagos imo :wink:

15 likes

Klopt helemaal! De 2 liner en de lefty zijn het mooist.

1 like

Tja. Die van Bulang zijn goed maar die glimmen IMHO te veel.

Ik wil altijd de real look en dan kom je uit bij Phoenix. Grijs zwart of groen.

..

13 likes

Ik zie net de matte suprème nato van crown and buckle. Die is ook gaaf :ok_hand:

1 like

Goedemorgen Tudormigos

17 likes