Tudor Only deel IV

Werk zit erop, Even lekker chillen

7 likes

17 likes

Uit mijn comfortzone,draag altijd stalen band,ff kijken of ik een beetje kan wennen!
Denk toch aan de zilveren 58 op Nato!

9 likes

Crosspost want awesome

14 likes

Ik mag nogmaals mee doen hier na mijn Tudor Heritage Chrono nu de S&G toegevoegd aan de collectie :sweat_smile:

15 likes

nice :ok_hand:t3:

1 like

Wat vinden jullie hiervan?

Vind het niet mooi.

Niet verkeerd deze combinatie :+1:!

1 like

Ik vind hem gaaf

Vind hem ook wel gaaf

1 like

Nu al één van mijn favoriete horloges. :star_struck: Dimensies van dit horloge zijn ook spot-on. :ok_hand:

18 likes

13 likes

Mogguh Tudormigo’s :blush:

14 likes

Ik wil toch ook misschien eens een rubber strap proberen op mijn GMT. Nu zijn er een aantal merken met ook flinke prijsverschillen.

Ik ben benieuwd naar de verschillen en ervaringen met o.a. Crafter Blue, Everest, Vanguard, Zeelande, RubberB. Voornamelijk soepelheid en aansluiting op de kast vind ik interessant.

Alvast dank voor de input. :+1:

2 likes

Deze?

2 likes

Ha…heb 'm net gelezen idd. Mooie vergelijking. Everest lijkt daar het best uit te komen.

Ik lees deze nu ook…

1 like

Overweeg de aankoop van een BB. Rubber strap moet er dan ook meteen maar bij, ben dus ook wat info aan het opzoeken. Alleen gaat beslissen bij mij zo ongelooflijk traag :sweat_smile:

1 like

Staat die van jou niet te koop? Of ga je je setje overcompleet maken? :smiley:

2 likes

Ik heb flipper twijfels. :blush: Zag laatst plaatje van de GMT op een knalrode rubber band. Zag er fantastisch uit. :ok_hand:

Ps is dit plaatje van iemand op HF?

Ps 2 iemand nog een rubber band over toevallig? :sunglasses:

10 likes