Ik vind het schild een prima logo, daarnaast is de roos op de kroon een mooi terugblik naar het verleden
Dat is wel een gave knipoog naar het verleden. Zo’n roos op de kroon staat ook veel gaver dan een schild.
Dit is volgens mij de Tudor strap:
Maar iets warmer bruin zou nog mooier staan denk ik, zeker met curved ends (sorry, kon hem niet op een blauwe BB41 vinden):
Zo dit vind ik mooi zeg!
Eens kijken op de site. Want ik heb een vouwsluiting besteld bij Tudor @slls kan jij mij misschien helpen aan zo’n curved strap?
Welk model is dit? Was net aan het kijken op mijn GMT. Die heeft ook de roos. Was me dus nooit opgevallen.
Ja leuk he die kleine details. Dit is de kroon van mijn Prince DD.
Het symbool onder de Tudor-crown geeft aan dat de kroon een twin-lock systeem heeft, wat de 100m water resistance garandeert.
Die wijzerplaat is te gek!! Ben niet zo thuis in deze categorie. Is dit een vintage of recent model?
Thanks! Ik ben er zelf ook weg van. Het model is best bijzonder, want het doet heel erg NOS aan met de pressed clasp, lug-holes en vintage Datejust kast. Maar deze modellen worden nog steeds nieuw verkocht in Hongkong en staan ook nog op de site van Tudor.
Je kan ze trouwens nog wel importeren via Chrono24, zolang ze beschikbaar blijven.
Het zit er een beetje tussen in. Het model is precies het zelfde als hoe het verkocht werd in 1990.
Dus nieuwe (neo?)vintage.
Welke band is dit?
Heel mooi. Niet eentje die ik zelf zou dragen omdat het niet bij me past. Dat heb ik inmiddels door veel te flipperen wel ontdekt. Maar dat vind ik dus het leuke van horloges en het mooie van dit forum: er komen super veel mooie modellen voorbij waarvan ik maar een heel klein gedeelte ook echt op mijn pols zou willen. Maar toch kan je ervan genieten bij anderen.
Mooie foto’s ook.
Maakt hem nog aantrekkelijker. Nieuwe techniek in een oud jasje.
Lag ergens in de kast te verstoffen
Ben ik niet veel wijzer van
Ik ook niet zal zo eens kijken of er wat opstaat. Ben er niet kapot van moet ik bekennen
Niet tevreden dus?
Volgens mij is dit een Hirsch James als ik het goed heb, leder aan de buitenkant en rubber aan de binnenkant. 300m waterdichtheid