Tudor Only deel IX


Ik heb de bronzen bb58 aan mijn vrouw gedoneerd, de zilveren is een rotsvast stuk in de collectie, de overige BB’s staan in het blauw…
Wat hoover ik dan toch boven die bestelknop :thinking: :see_no_evil: :hear_no_evil: ???

14 likes

Jammer dat je die zenith niet draagt :sweat_smile:

Ja, dezelfde ‘‘vergissing’’ ligt op de loer :slightly_smiling_face:

He? :sweat_smile:

De Harrods editie staat toch niet te koop :man_shrugging:t3:

4 likes

Wist dat ik m gezien had maar is van een ander lid.

3 likes

Zo denk ik er ook over, op één kruis na. De Grantour is nu juist wat anders dan de BB’s en echt een geweldig horloge. Draagt heerlijk, één met de pols, sportief zonder kleurige duiker te zijn.

In mijn hoofd wel :rofl:

2 likes

Van niet of nauwelijks dragen

Maar wel lekker dat brons en blauw

1 like

Volgende week op Schiphol eens kijken of het lukt een toffe Rudor te scoren…

:stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::joy::rofl: Is wel heel erg tof, helaas net te groot voor mijn pols .

1 like

Ik vind de 58 zelf ook een veel fijnere maat. Ik heb niet echt een probleem met grotere horloges, maar de bb58 draagt toch net prettiger dan een BB41,
De Bucherer is geloof ik nog groter…ik aarzel nog even verder boven die bestelknop :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik hoop nog steeds elke dag dat de burgundy in een bb58 variant uitkomt…

2 likes

Ik doe met je mee!

1 like

De Bucherer is inderdaad 43mm
Kleurstelling van het totaal is wel superbe

2 likes

Ja prachtig toch die kleurstelling. Dat is precies wat mij zo trekt in deze Tudor. Dat hij nog groter is vind ik misschien niet eens zo’n probleem.

Het is een beetje rare vergelijking miisschien, maar de Bourgundy zou ik het liefst in een bb58 uitvoering hebben, net als de blauwe BB. In 41mm vind ik ze de grote van een duiker hebben, maar net niet duiker genoeg zijn. De bronzen zie ik weer niet als duiker.

De ‘‘mijne’’ heeft dezelfde prijs als jouw link, maar nog ongedragen. Geen slechte deal dus…Ik ga even een koude douche nemen

3 likes

Laatste keer was er erg weinig te vinden daar

Nooit gedacht dat ik hier nog een foto zou plaatsen.

30 likes

Wat lag er zoal wel? En hoelang terug?

Mooi Sjakie!

1 like

BBBB
  • ten koste van BBblauw
  • ten koste van BBHarrods

0 stemmers

5 likes