Tudor Only deel IX

Die poneer je redelijk als de ultieme waarheid.
Toch verkopen rubberb, zealande etc ladingen curved rubber banden.
Dat je het niet mooi vindt is overigens prima (maar niet de ultieme waarheid):stuck_out_tongue_winking_eye:.

Edit ik zag imho niet staan😳

1 like

Dat iets verkoopt wil ook niet zeggen dat het mooi is. :sunglasses:

Bepaalde auto’s en modellen verkopen heel goed. Vanwege de kwaliteit of een of andere stimulans. Dat wil niet zeggen dat ze mooi zijn.

Kijk nog eens goed naar het design. Men probeert iets te creëren wat ergens op zou moeten lijken of in dit geval aansluiten.

Het is geen stalen band.

Rolex probeert ook geen rubberen band met een rubberen endlink te maken voor hun oysterflex. Als dat echt mooi zou zijn, maakte ze het zelf wel. :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

Sterker. Tudor zelf ook niet. Daar zit ook een endlink op de pelagos 39 of de bb54 voor het rubberen bandje. Zelfs niet bij de bb pro. :sunglasses:

Nee al die banden die je noemt zijn indien ze een rubberen ‘endlink’ hebben gewoon ‘too much’.

Nb Ik weet dat er liefhebbers zijn van die banden. Maar het is inderdaad niet my cup of tea. :+1:

2 likes

Wat een knaller is dit ook :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

De pro en ook bijvoorbeeld de BB58 black hebben duidelijk een vintage vibe dan staat bijvoorbeeld een tropic mooier, aansluitende lugs van een rubber band staat daar mijnsinziens wat minder bij. Maar zeker de pro is een dikkerd dus ik ben bang dat een tropic wat te dun is waardoor het horloge top heavy gaat worden.
Mijn BB41 heeft dat ook en staat eigenlijk het best op staal, helaas.

1 like

Nu je het zegt. Zo een pelagos band zou goed staan op de bb pro

Eens met @PLP, ik heb een Tropic en dat vind ik echt te dun.

De OEM band is wel wat dikker volgens mij

2 likes

18 likes

Maar niet mooi op een Pro vind ik.
Sowieso niet eigenlijk bedenk ik me nu. :wink:

2 likes

Blijvertje!

13 likes

31 likes

Gr, Vigorelli

16 likes

Bevalt hij een beetje Erik ?

1 like

Vroeger zou ik de witte verkiezen maar de laatste tijd zegt zwart me meer

2 likes

Mn beste,

Begrijp je wel hij heeft meer uitstraling aan de andere kant zijn die RODE lettertjes wel weer heel subtiel en doet aan de red sub dials denken bij de witte panda.

11 likes

Goedemiddag HF

11 likes

Die dingen krijg je gratis bij een aankoop :woozy_face:

2 likes

Liefhebberij (van geld) hier he :sweat_smile:

3 likes

Ruilen zou ik nog kunnen begrijpen maarja dat is niet aan mij

1 like

Terra di sienna band vandaag ontvangen!
Wat een kwaliteit! Sluiting ook erg mooi

9 likes