Tudor Only deel IX

Goedemorgen,

Hoorde laatst dat ze nu zo zijn op te halen bij Harrods, dus geen wachtlijsten,kan iemand dit bevestigen?

Fijn weekend :beach_umbrella:

Mooi hoor…GENIETEN :100:

Ik heb hem een half jaar geleden opgehaald ongeveer, dat was na ± 2 jaar wachten.
Geen idee of dat nu anders is.
Had wel t gevoel dat ze me vergeten waren :sweat_smile:

7 likes

Goedemiddag! Ik heb onlangs de Tudor Black Bay 54 opgehaald bij Gassan. Hoewel velen hier zeggen dat Tudor geen blijvertje is, ben ik echt onder de indruk! Wat een juweeltje om te dragen: past perfect, voelt comfortabel en die t-fit clasp is een droom. Mijn eerste Tudor, maar zeker niet de laatste. Heerlijk ook om ontspannen op een Amsterdams terras te zitten zonder zorgen over de veiligheid van mijn horloge. Proost op goede keuzes! :clinking_glasses:

30 likes

Ik vind hem geweldig! Geniet ervan

2 likes

Prachtige keuze :ok_hand: veel draagplezier gewenst.

1 like

19 likes

Komt in de buurt van z’n natuurlijke habitat.

17 likes

Sante

16 likes

Dagje op het water, dan doe ik deze maar weer eens om :sunglasses:

15 likes

Genieten waar ie is voor bedoeld,

Lekker varen en niks doen

Enyoi Steef.

1 like

Hertog Jan, die houd er wel van💯

1 like

Hi, ben in de oriëntatie, heeft er iemand toevallig een lijstje met welke modellen beschikken (of aftermarket kunnen beschikken) over de t-fit sluiting? Heet het systeem van Pelagos ook t fit trouwens?

1 like

De Pelagos39 wel, weet niet of er een naam is voor het systeem van de Pelagos42 ?

1 like

Voor zo ver ik weet is de sluiting van de Pelagos 42 modellen gepatenteerd. De “normale” t-fit is aftermarket veelvuldig verkrijgbaar

1 like

Ik kwam dit artikel tegen over een bezoek aan de pas geopende Tudor Manufacture.

Ik scrolde er een beetje doorheen maar kwam wel dit plaatje hieronder tegen. Toch een leuk weetje!

10 likes

Tof!

9 likes

6 likes