Tudor Only deel IX

niks. wat moet je er mee doen? Niks. Hoort er allemaal bij. krijgt hij karakter van :slight_smile:

2 likes

Mooie combi

Tja het hoort erbij dus niets aan doen . Het zijn de littekens van het horloge leven.

2 likes

Spontaan foto moment, dus negeer de vlekjes:

21 likes

Vandaag de Iconaut om de pols geslingerd…

5 likes

Toch voor een BB58 gegaan. Altijd al mooi gevonden en ook nog iets makkelijker verkrijgbaar. Ooit komt de P39 er wel, maar voor nu hartstikke blij met deze moderne klassieker.

30 likes

Is ook een topper :ok_hand:

1 like

Blijft mooi :ok_hand:

1 like

Mee leren leven zou ik zeggen.
Ik zal van de week eens proberen een foto te maken, maar ik heb een paar goede krassen en putten aan de zijkant. Ook een stukje tand van de bezel is weg lijkt het. (draag hem sinds 11 januari dit jaar).

Heb navraag gedaan voor de bezel, maar dat is ergens rond de €300, dus dan wacht wel tot ie een keer een beurt nodig heeft en neem ik dan misschien mee. Misschien ook niet. Valt alleen op in bepaald licht en in een bepaalde stand. Hoort er allemaal bij. Gebeurd bij een horloge van €100,- ook. Gebruiksvoorwerp hè

5 likes

Jaa eens. Moet me er een beetje overheen zetten en mee leren leven :slight_smile:

Ik zie de foto wel tegemoet!

1 like

23 likes

Met al die weerspiegeling niet te doen.

Begin steeds meer interesse te krijgen in de Pelagos 39. Lijkt me een fantastische aanvulling op mijn collectie en super voor dagelijks gebruik. Binnenkort maar eens in 't echie gaan bekijken en meteen even de BB58 en Pelagos FXD meenemen…

3 likes

:open_mouth:

Ik ga volgende week ook eens kijken voor een 39 maar dan echt op staal. Een mooie vervaging voor m’n Longinges Hydroconquest (in ieder geval tot de Hydroconquest GMT in 39mm te krijgen is :grinning:)
De FXD kan me niet bekoren. Het wisselen van de band is misschien wel makkelijk maar nooit geen staal kunnen dragen op dat horloge is “onverteerbaar”.

3 likes

Mogguh Tudormigo’s.

19 likes

Zegt genoeg :+1:t3:

Ga je geen spijt van krijgen

Kwestie van je erover te zetten. Dat was bij mij ook zo in het begin :sunglasses:

1 like

Hoe zit het met de beschikbaarheid van de P39? Is het al binnenlopen en meenemen? :slight_smile:

3 likes

Bij sommige wel, het is gewoon net mazzel hebben.