Tudor Only deel IX

16 likes

Wat een knaller!! De Rolex explorer krijgt beduidend minder draagtijd hier

25 likes

Hij is ook erg gaaf! Laatst kon ik hem van een andere HF-er passen en nu wil ik hem ook!
Ook ooit de Tudor GMT gehad en die mis ook nog steeds. Er gaat dus wel weer een black bay komen maar welke? En nog even bedenken welk horloge er dan uit gaat…

Stond mij wel echt goed.:blush:

16 likes

Terecht

Zo invisible ben je niet :joy: @theinvisibleman

Tommy Magnum is grijzer geworden lijkt het :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Heel gaaf. :wink:

15 likes

Ah mooie foto reeks en laat inderdaad goed zien dat het eigenlijk de beste maat is :+1::ok_hand:

2 likes

De hele dag naar Antwerpen.

20 likes

En ook nog terug :beers::joy:

1 like

Snap niet dat die van jou nog niet verkocht is, je hebt de mooiste :star_struck: small block althans…

2 likes

Ik hoef niet te rijden :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

13 likes

Hij is idd mooi. Wat er wsl mis gaat, is dat de (vraag)prijs die aan deze SMALL block hangt, je zou verwachten bij een BIG block in full set of minimaal met de papieren erbij…

Hoe mooi ook, is dit ‘slechts’ een transitional 792** uitvoering ipv een 791** uitvoering. Maar dat hoef ik jou als Tudorkenner/-verzamelaar bij uitstek natuurlijk niet uit te leggen :grin:.

PS fraai hoor die FXD van je :+1:

4 likes

Goed punt. Snap het ook niet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Althans … denk dat weinig mensen geld genoeg hebben om de trekker over te halen. Zie het blauwe en veel discussies.

En eerlijk is eerlijk dit koop je niet als eerste horloge, en dan moet je ook nog de early days van tudor snappen, voor alle re-editions van vandaag de dag.

Laat staan dat je een ‘singer’ dial snapt. :sunglasses:

#liefhebber.

14 likes

:sunglasses:

Tja. Maar die zijn goed te vinden en eigenlijk nog een stuk duurder.

Transitional is natuurlijk ook bijzonder maar dat weten maar weinig mensen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zoals je in je reactie aan @MisterD al aangeeft, moet die 79260 van je de weg zien te vinden naar een heel specifieke nieuwe eigenaar. Dat icm met vraagprijs en omvang set (geen dus) maakt het lastig.

Er is plenty geld beschikbaar binnen en buiten het forum maar je moet net die ene liefhebber weten te vinden voor jouw horloge. Want wij zijn dol op Tudor maar tegelijkertijd is het ook ‘maar’ een Tudor. Hopelijk gaat het je lukken hier op HF en anders gewoon in de collectie houden; toen mooi, nu mooi en over 25 jaar wsl nog steeds mooi. Om het geld alleen zal het je niet te doen zijn.

4 likes

Het is een zware avond.

15 likes

Kun je hier misschien wat meer over vertellen? Snap namelijk geen k*t van wat je zegt, maar ben wel nieuwsgierig??

Hi en excuus voor de verlate reactie… Wat minder frequent actief op het HF de laatste tijd, deels uit zelfbescherming. :wink:

Ik heb de BB36 no zo’n maand of 2 denk ik (via het HF aangeschaft) en hij heeft inmiddels mijn geliefde Grand Seiko SGBX261 vervangen. Hij wordt in principe dagelijks gedragen wat inderdaad prima kan. Voor het zware werk mag de G-Shock tevoorschijn komen. Er komen natuurlijk wat krasjes bij (met name op de clasp) maar dat kan de pret niet drukken. Het is ook een prima subtiel en ingetogen model. Ik heb nog niemand getroffen die ook maar enige interesse in deze Tudor heeft getoond… Perfect!

Fijne zondag Tudormigo’s :hugs:

15 likes