Tudor Only deel IX

Tja die is t net niet, jammer man .

Was al de tweede levering van Artem, de eerste was een versie voor vouwsluiting. Met alle douane shit en kosten😂

1 like

Ai dat ziet er uit als 19mm.
Ik denk verkeerd geleverd? Mijn 20mm Artem strap past prima… dan wel in een Speedmaster, maar het is echt 20mm.

Hoe verhoudt de strap zich tov andere 20mm straps?

2 likes

Smaller, en daarvoor al een vouwsluiting versie.
Iemand een zgan 19mm kopen? :wink:

2 likes

Als je een 20mm hebt besteld zou ik ze eens aanschrijven. Wellicht heeft in of andere pipo in het magazijn 19mm straps in het bakje met 20mm straps gelegd? Dit had ik in ieder geval met Uncle Seiko. Toen lag de voorraad ook verkeerd hahaha.

1 like

Heb ik al gedaan. Na de oorspronkelijke bestelling kreeg ik eerst een vouwsluitingversie, deze retour gestuurd en toen deze gekregen. Daar uiteindelijk maar de import betaald want DHL Australië regelt het echt niet. Maar los van het gedoe en de foute maat zijn het wel lekkere banden….

2 likes

Pffff wat een gedoe man :woozy_face:

Yep, klaar met die Aussies.

2 likes

Echt supergaaf, beide uitvoeringen, echt echt mooi :ok_hand:

1 like

Past beter :slightly_smiling_face:

6 likes

Zag een in NLD aangeboden bb58 bronze dial te Koop staan en was Al bang dat je hem weer terug had gemis. Deze combi’s zijn beiden enorm gaaf gelukt zeg!

1 like

Nee hoor, deze beide BB58’s blijven nog wel een poosje bij me. Met de blauwe erbij heb ik zo voor elke gelegenheid wat. Het zijn heerlijke horloges. Maar dat geldt ook voor de Pro :wink:.

3 likes

Heb de rolmaat er eens bijgehouden maar mijn Tudor lijkt 21mm lugs te hebben.
Ben ik de enige?
20 mm Erika past wel maar die lijkt ook20+ te zijn

1 like

Ik ging gewoon twijfelen omdat mijn Pelagos39 21 heeft ???

Maar weet ( meet) je het zeker

1 like

Effe een schuifmaat regelen.

1 like

Ja is beter :wink:

De goeie leesbril is de makkelijkste optie. :rofl: :rofl: :rofl:
Artem echt 19mm en de lugs 20mm.

1 like

Ja die tijd is bij mij ook aangebroken hoor :face_with_monocle: blijft wel jammer van die Artem.

Hoppa hij is er hoor!!

52 likes

Netjes makker!

2 likes