Tudor Only deel IX

Ja, dat klopt.
Ik ken iemand die er gelijk eentje mee kon nemen.
Die draagt deze nu met veel plezier.

Bedankt , omdoen en de doos opsturen.( geen eu )

1 like

:green_heart:

33 likes

Nice!

Cool, als deze geen ‘gilt’ plaat had zou ik m graag willen. Is dat iets dat opvalt t.o.v. om de pols?

1 like

18 likes

Zo, je maakt mooi foto’s! Is fotografie je tweede hobby?

Als die dat niet had gehad, was het maar een saai horloge geweest. Vindt dat juist zo tof, hoe het goud soms het licht reflecteert.

Tnx. Het was ooit mijn werk. Nu is het weer een van mijn hobbies :smiley:

2 likes

19 likes

Schitterend, heb m 2x gehad, wederom veel spijt :sleepy: :100:

1 like

Fijn weekend Tudorista’s

21 likes

Blijft een beauty…

Prachtig.:100:

1 like

Mogguh en een fijn weekend gewenst.

16 likes

Heb een goede tool nodig voor het het veranderen van het bandje op m’n Pelagos 39. Denk aan een Bergeon 7825 (springbar tool). Heeft iemand hier een idee waar ik het beste online 1 kan kopen?

Heb deze een paar weken terug bij Amazon besteld, tevreden over :+1:

1 like

Net aangeschaft, welke nato past hier het beste bij?

14 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze markante Tudor!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Tudormigos,

Het was tijd voor weer eens iets anders dan anders van Tudor, zoals ik een tijd geleden deze kocht:

Keramisch

En daarbij natuurlijk nog de recente BB58 varianten ‘uit eigen stal’:

Bronze-Black

Rootbeer

@Petteflet heeft deze zomer al eens een topic gepost over deze speciale uitvoering van de FXD. Voor de plaatjes liep ik er toen niet meteen warm voor. Maar na hem deze zomer in Cannes in handen te hebben gehad, nu toch maar de trekker overgehaald voor weer eens iets anders dan anders:

Carbon ditmaal

Like it or hate it, maar ik ben er happy mee. Hij ligt echt heerlijk op de pols. Het materiaal is niet alleen vederlicht en sterk, maar lijkt meteen de lichaamstemperatuur aan te nemen. Heel comfortabel dus.

Ook de gravure aan de achterkant stoort niet maar geeft het horloge iets extra’s.

En waar sommigen de tekst in de rehaut niet mooi vinden: ik stoor me er niet aan, sterker nog, ik vind het goed passen bij dit model.

Ik ga eens lekker genieten van deze NA. En alvast uitkijken naar de volgende vakantie om met deze duiker om de pols het water in te plonzen!

38 likes

Heel gaaf! Mooie afwisseling met de rest👍

1 like

Mijn beste Tudormigo’s,

Heerlijk om de pols!!
De Tudor 1926. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

13 likes