Tudor Only deel IX

22 likes

Prachtige klok !

There’s a Tudor in the kitchen……

11 likes

Zijn er wel een paar op het forum, en hier is die van mij. Een hele lekkere sub uit 1984

25 likes

Echt wel een lekker apparaat, maar dat afstellen (of gebrek aan) van die bracelet, man man man. Half links moet gewoon een industry standard zijn.

19 likes

Hoezo, hij heeft een t-fit clasp toch? Even schuiven en klaar.

2 likes

Ik wil net zeggen. Moet je toch erg je best doen wil je geen goede fit vinden.

3 likes

Er is in ieder geval nog een persoon op deze aardkloot met hetzelfde issue:

T-fit lijkt mij ook voldoende, maar passen is weten.

2 likes

Dat is gewoon clickbait. Er is geen issue, je kunt altijd wel ergens een probleem van maken op die manier.

4 likes

Ik zoek redenen om de BB54 niet te willen. Laat me nou :wink:

3 likes

Op staan en rubber erbij. Heb toevallig gister van een vriend hem omgehad met de rubberen band erop en het is heel tof maar highlight voor mij nog meer het probleem met de lang ogende lugs.

Daarom zou ik persoonlijk eerst voor staal gaan, dan rubber erbij.

10 likes

Volgens mij zijn er best veel topics over de afstelling van de BB58/54 bracelet, ondanks de T-fit. Je moet gewoon net de pech hebben dat je net in de groep valt waar 1 link toevoegen of verwijderen het te los of te strak maakt.

1 like

Gaat niet lukken.

1 like

12 likes

Dat staat tof :+1:

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

19 likes

Ja mooi, maar ben meer fan van staal.
Een leuke MN is ook wel aardig:

25 likes

Ik heb een hele poos mijn Pelagos niet meer om gehad, en wilde hem laatst weer keer dragen, maar na zien van hem naast mijn Seiko is de klik weg (nee dit is geen sneaky manier om hem te verkopen, ik doe hem vooralsnog sowieso echt niet weg).

Weet je, ik baal er oprecht van!! Ik dacht echt dat de Pelagos ‘het’ horloge was, juiste balans van het design en draagbaarheid van titanium en de verstelbare band, hij had alles wat ik nodig had, en nu is de beruchte klik weg :sob:

7 likes

De Pelagos 39 is een prachtig horloge, maar hij mist wel een beetje de vintage charme van een BB. Daar heeft je Seiko ook wel geen gebrek aan, dus ik snap het wel denk ik :blush:

1 like

De BB heb ik ook gehad, en irriteerde me aan de snowflake hands i.c.m. ronde indexen, dat heeft de Pelagos opgelost. Maar de vintage charme is misschien wel de sleutel inderdaad :smiley:

1 like

All black :black_heart:

15 likes