Tudor Only deel IX

Het zal mij werkelijk jeuken welke prijs ze hebben gewonnen, dus ik kan van het lijstje af.

Aan dit soort prijzen hecht ik evenveel waarde als die mails uit Nigeria dat er miljoenen op mij liggen te wachten.

2 likes

kwestie van pootjes opknappen en een verse plexi! Schitterende patina wel.

1 like

FXD bevalt erg goed :sunglasses:

23 likes

Jasper hou deze nou gewoon man :grinning:
Hier de mijne, de ouwedikke uitvoering.
Moest wachten op m’n dochter net zoals veel andere vaders en moeders

9 likes

Lekker, een Tudor zonder snowflake hands

Is ook echt een topper :ok_hand:

1 like

26 likes

Goedemorgen / -middag :slightly_smiling_face:, vanaf Ishigaki (Okinawa, Japan)!

40 likes

Fijne avond :hugs:

En nog een bandje onderweg :wink:

16 likes

18 likes

Bedankt :+1: zelf vindt ik de titanium band het mooiste staan maar ik ben echt weg van die MN bandjes.
Staan lekker stoer en dragen super.

2 likes

19 likes

Gezien de enorme belangstelling op mijn advertentie kuch kuch toch maar weer besloten om de BB te gaan dragen.
Via UF wel een mooie Crafter Blue band op de kop getikt.

21 likes

Goedemorgen Tudorians.

Het ware leuke dagen.

Nu weer lekker het normale leven oppakken :sunglasses:

29 likes

Staat hem geweldig, lekker houden dan! :+1::+1:

4 likes

Op jouw pols staat 'ie geweldig :heart_eyes:

2 likes

Thanks! Ben er zelf ook blij mee.
Het rubber is lekker dik en sluit perfect aan, de 41mm kan natuurlijk weleens wat top heavy zijn maar met deze band geen last van.

Pijn pakken door inruilen in het grijze circuit ga ik in ieder geval niet doen voor nu.

4 likes

Tof hoor! Grappig genoeg zie je de BBPro vooral op foto’s op kleine(re) polsen. Vind hem bij jou echt aanzienlijk mooier staan dan op de meeste marketing materialen

4 likes

Tudor Pelagos 39 proberen van een vriend van VIP Diving op de DEMA duikbeurs in New Orleans.

24 likes

Bedankt. Dat is een leuk compliment om te horen. Toen ik deze voor het eerst bij de AD om de pols deed had ik ook het gevoel dat hij voor me gemaakt was. Deze zit nu sinds Eind December in de roulatie en ik kan er ook nog steeds geen genoeg van krijgen. Veel avonturen er al mee meegemaakt, en hopelijk mag ik er nog een hoop aan toevoegen.

6 likes