Tudor Only deel IX

Heerlijk man, geniet ervan :+1:

2 likes

21 likes

De Speedmaster racing geruild voor een Prince Date. Dus ik mag hier weer plaatjes uploaden.

25 likes

Terug lid van de Tudorfamilie :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Twee Prince’en naast elkaar :smiling_face_with_three_hearts: weet nou niet welke ik lekkerder vind

25 likes

Mijn beste,

Een prima deal. :+1:
Wat een prachtige aanwinst!!
Het enthousiasme straalt je tegemoet!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mooi :ok_hand:

2 likes

Linker is mooier :star_struck:

3 likes

19 likes

Zoo die is nice!

2 likes

Ik miste m dus maar weer gekocht :rofl:

18 likes

Match made in heaven: een 2-liner met 1-line MN strap :pray:

20 likes

Mooie

2 likes

Het heeft een halfjaartje geduurd, maar de FXD heeft eindelijk de zee ervaren :smiley: Snorkelen bij Ida beach op Iriomote :blush:

34 likes

17 likes

Na al jaren trotse eigenaar te zijn van de BB Heritage met Burgundy bezel nu op Madeira tegen een BB 54 “aangelopen”, had het horloge al eerder op rubber geprobeerd in Australië (was exhibition only) en er was een “waiting list”. Nu eenmaal op staal en beschikbaar :blush: ben ik ontzettend blij met mijn aankoop, heel erg gaaf en draagt heel comfortabel zeker met de nieuwe t-fit! Ontstaand wat spam van de nieuwe aanwinst, dank voor het posten van de andere foto’s, erg gaaf!

43 likes

Mijn beste,

Ziet er formidabel uit!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mijn heren, is het weer zo ver?

Ja zeker! Ik kom jullie weer vergezellen met deze ultra moderne & precieze METAS tudor.

Die band draagt trouwens net zo fijn als een Rolex jub.

33 likes

Mijn gewone BB41 loopt nu al ruim 3 weken en de afwijking in die tijd is in totaal iets van 3 a 4 seconden. Hoe precies loopt zo een METAS versie dan?

4 likes

Heerlijk om te zien dus kom maar op met je foto’s :ok_hand: gefeliciteerd met je aanwinst.

2 likes