Tudor Only deel IX

Fijne dag Tudoristen

23 likes

De BB36 weer eens omgedaan.

25 likes

22 likes

Zo , mooi een avondje op de bank met …. Deze topper :yum::+1:.

22 likes

Ja dat is het zeker :star_struck: dat bandje staat m ook :ok_hand:

1 like

Thnx, ik heb wat bandjes binnen gekregen dus dat wordt allemaal ff testen :yum::+1:

15 likes

Deze band is te groot. doet afbreuk aan het geheel vind ik.

1 like

Iemand al in de Pop-up store geweest in Amsterdam?
Ik vond het een beetje tegenvallen.
SA die duidelijk weinig verstand / liefde had voor het merk, was ingevlogen vanuit de multi brand store.

14 likes

Klopt, vers van pers … moet nog wat inzitten :+1:

1 like

Maar het is dus wel de juiste maat? Leer en rubber laat zich beter ‘passend’ maken dan een nato, dus of dat beter gaat worden betwijfel ik.

1 like

Nee, ik had de 22mm banden al onderweg en voor mijn explorer 2 besteld , deze pelagos bleef bij toeval afgelopen dinsdag aan mijn vingers plakken :yum::+1:….
Explorer is 22mm en pelagos ongelukkig 21mm
Sommige nato’s zijn wat stugger dan andere en ik draag de nato’s ook nog eens vrij los waardoor er helemaal wat ruimte over blijft.

Ik had al even gekeken maar 21mm heeft erg weinig keus … als James Bond een veel te smal bandje kan gebruiken moet een slechts 5% te breed bandje toch ook kunnen :wink:

12 likes

Deze zou toch top zijn als die iets dunner was zoals de nieuwe 41 burgundy en dan dezelfde 5 link heeft maar dan two tone.

ik zou geen seconde denken en meteen kopen.

1 like

Je bedoelt deze? :grinning:

Maar dan liefst nog iets dunner mbt kast

8 likes

Altijd leuk om te zien dat je horloge dan een heel andere look krijgt :+1:
Jammer alleen dat er in 21mm minder keuze is.

Buiten de OEM rubber en de titanium band heb ik voor de P39 nu deze drie in 21mm.

14 likes

Ik kwam deze foto van begin dit jaar tegen, in de sneeuw van januari. Ik ben meteen weer verliefd op m’n BB58. :smiling_face_with_three_hearts: :large_blue_circle:

24 likes

22 likes

23 likes

En terecht

1 like

Deze op 2dehands gezien

Tudor Black Bay 54 in stickers - 11/2023
€ 3.800,00
https://link.2dehands.be/m2051761131?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons_seller

4 likes