Ziet er strak uit, juist met de originele sluiting vind ik👌
Mee eens. De passing van het aangeleverde & originele delen zijn echt , uhhh , perfect !!
Zo, dat kun je wel zeggen. Ik heb een US band besteld voor mijn Tudor BB36 op 27 november en die ligt nog steeds in Bell, Californie in een warenhuis blijkbaar…verwachting: tussen 15 en 21 december geleverd…grrrrrrr
Nou ja, zo is ie ook niet gek:

op 27 november en die ligt nog steeds in Bell
Ik heb 'm de 24ste november besteld. Verwachte levertijd was tussen de 8ste en 16de december. Bij mij heeft het pakje ook een tijd in Bell gelegen .Eenmaal onderweg ging het best wel vlot.
We duimen.
Ahhh ik dacht dat je paar dagen geleden pas besteld had. Staat tof!!

Ahhh ik dacht dat je paar dagen geleden pas besteld had.
Goed je mail in de gaten houden en je invoertax vlot betalen. Een aantal dagen daarna wordt die uitgeleverd. Moet lukken voor de kerst.

Staat tof!!
Even wennen, maar nu zeker oké.
Super gevaarlijk , bakkie doen bij Eugene van Baal .
Ze hadden toevallig een leuke jonge inruiler liggen die aan mijn vingers bleef plakken .
Super tof en mooie aanvulling op de collectie
Zit ik thuis klaar om foto’s te maken , precies 14:10 nog ff gewacht maar goed model is bekend en betere foto’s komen vanzelf.

Ik wil deze graag voor mijn Pelagos 39 maar twijfel omdat ik niet al te veel wil beschadigen/ bekrassen.
Thnx voor de tip ik heb deze band gisteren besteld , dus nog ff afwachten

Super gevaarlijk , bakkie doen bij Eugene van Baal
Gefeliciteerd met je aanwinst
Thnx
Nou dan ben ik benieuwd. Houd mij op de hoogte! Wellicht ben ik dan de volgende die hem aanschaft.
NA:
Na een paar maanden geleden al mijn horloges kwijt te zijn geraakt in een diefstal, vanaf vandaag weer “skin in the game”. Mijn Tudor Chrono is vervangen door een andere Tudor, de Pelagos 39. Vanmorgen overgenomen van @Jorgen83. Als je dit leest, nogmaals dank, ook voor het leuke gesprek!
Blij met de wat kleinere diameter en dikte t.o.v de chrono. Samen met het titanium echt mega-comfortabel. Ook het feit dat de kast en band wat donkerder zijn - erg mooi!
Van harte, kan niet mis gaan met deze klok … veel plezier ermee
Insgelijks!
Mijn beste,
Proficiat met je nieuwste aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis