Tudor Only deel IX

Dat mag en kan. De originele band is ook een mooie, incl. de door vele als fout geziene faux rivits.

1 like

Yep, en draagt uitstekend. De Jubilee heeft al, af fabriek, “flink wat rek” en daardoor lekker naar de pols vormend.

2 likes

Heb je die los besteld

Heerlijk horloge

Neu, komt van de standaard stalen band van de BB54

1 like

Hoe ging de clasp erop? Makkelijk? Of had je hier toch wat werk aan?

Ik wil deze graag voor mijn Pelagos 39 maar twijfel omdat ik niet al te veel wil beschadigen/ bekrassen.

15 likes

Oef ook vet :yum::+1:

———————-
Mooi nog ff een avondwissel, altijd handig als een horloge nog loopt .

10 likes

Och ja dat is waar ook, die heeft de tfit

1 like

Tuurlijk, wel iets werk. Een schroefje lossen van de originele band , en de pushpin van de tweede sluiting (kleine klepje) in te drukken en band deel verwijderen. Er staan op de “Uncle site” filmpjes waar voorbeelden te zien zijn.

1 like

Hij is ook top!

18 likes

Ziet er strak uit, juist met de originele sluiting vind ik👌

1 like

Mee eens. De passing van het aangeleverde & originele delen zijn echt , uhhh :thinking:, perfect !!

1 like

Zo, dat kun je wel zeggen. Ik heb een US band besteld voor mijn Tudor BB36 op 27 november en die ligt nog steeds in Bell, Californie in een warenhuis blijkbaar…verwachting: tussen 15 en 21 december geleverd…grrrrrrr

Nou ja, zo is ie ook niet gek:

15 likes

Ik heb 'm de 24ste november besteld. Verwachte levertijd was tussen de 8ste en 16de december. Bij mij heeft het pakje ook een tijd in Bell gelegen .Eenmaal onderweg ging het best wel vlot.
We duimen.

1 like

Goedemorgen HF :sunglasses:

Nog steeds iedere dag super blij mee :fire:

25 likes

#metoo

22 likes

Ahhh ik dacht dat je paar dagen geleden pas besteld had. Staat tof!!

1 like

17 likes

Goed je mail in de gaten houden en je invoertax vlot betalen. Een aantal dagen daarna wordt die uitgeleverd. Moet lukken voor de kerst. :thinking: :wave:

Even wennen, maar nu zeker oké.

2 likes