Tudor Only deel IX

Ah , mijn naam “ joost” was ingebruik , dus toen “seamaster” genomen omdat dat dat mijn eerste topper was :wink:

1 like

Je kunt bij steel reef een easylink bestellen zodat je m 5mm kan “uitklappen” als je m wat ruimer wilt :+1:

1 like

Dag allemaal! Sinds vandaag ben ik kersverslid van het Tudor Only deel van dit prachtige forum! Verliefd op mn Ranger!

Normaal draag ik al mn horloge op staal, maar deze op NATO is zo comfortabel. Kan me voorstellen dat ik geen ander bandje ga willen!

25 likes

Easy pic: de Tudor natuurlijk = zoveel mooier

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Welkom dan ook bij “Tudor Only”.

Ik wens je hier een bijzonder aangename tijd.
En met die fantastische Ranger, gaat dat zeker lukken.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Zit wat plaatjes te schieten van mijn Pelagos terwijl ik naar de Army-Navy American Football game zit te kijken. Wordt voor de 124ste keer gespeeld.

9 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst, mooi horloge en nato is altijd goed … ook leuk om af en toe te wisselen met andere kleurtjes :+1:

1 like

Welkom bij de club van Tudormigo’s

1 like

Fijne zondag.

15 likes

Ranger-met-roos.

10 likes

Blijft toch de mooiste Ranger!

8 likes

13 likes

Zo de vroegediensten zitten er weer op … en hop mooi de pelagos bij thuiskomst weer om de pols :yum::+1:

14 likes

:tada::tada::tada: Als ik ergens een hekel aan had waren het wel vroege diensten :yawning_face:
Nu zelf maandag de nacht weer in ( al weer 20 jaar in de vaste nacht )

1 like

Fijne zondagavond Tudoristen

16 likes

Ik ook , maar goed na 2 ellendige vroege , 2 vermoeiende middagdiensten uiteindelijk 2 rampzalige nachtdiensten … kijk ik altijd weer uit naar het weekend :wink::+1::+1:

Zonder gekheid, het heeft allemaal voor en nadelen … gelukkig met mooie tudor om de pols weet ik waarom ik het elke keer toch weer doe :wink:

1 like

Zeker, ik mag nog 4 jaar werken maar volgend ga ik 80% werken :hugs:

4 likes

Lekker :yum::+1::+1:

1 like

25 likes

@Seumpie2 Hou nou eens op met die ouwe meuk! :wink:

1 like