Deze gaat niet zomaar meer weg hoor.
Ga binnenkort eens informeren
Verkeerde forum voor deze uitspraak, maar van de twee de AT.
Prachtig horloge. Maal een klap meer geld.
Dit is de denim met witte stitching
Bedankt
Als het goed is mag ik vanmiddag ook weer meedoen.
Ik heb de Markrplaats verkoper gelaten voor wat het is en een afspraak gemaakt met een Forumlid.
Vanmiddag weer een paar uurtjes sturen en als het goed is ben ik dan Pelagos 39 eigenaar
Mijn eerste horloge uit het middensegment (als die hier in hoort tenminste), maar het is bizar hoe de ‘kleur’ van het staal shined. Bijvoorbeeld tov de Oris (wat toch een behoorlijk horloge is) straalt het veel meer warmte uit ofzo. Kan mijn ogen er niet van af houden
Schitterend! Toont perfect van maat ook op die foto
Mijn beste,
Een leuk vooruitzicht!!
Goed hoor.
Orologio Signaturis Temporis
Voor mijn kleine polsen een mooiere maat tov de 58 en die paste nog enigszins prima op mijn pols
Wat is je polsomtrek? Hij lijkt inderdaad niets te klein
Denk dat ik rond de 16 zit 🫣
Mooi, de 58 past mij ook wel, maar de 54 uiteraard beter. Denk dat ik niet meer groter wil, misschien een uitzondering voor de speedmaster
Kan het me goed voorstellen. 40 is voor mij ook echt de max en uiteraard de L2L moet ook niet boven de 48 zitten. Daarom neig ik ook erg naar de BB58 en 54.
De Speedmaster was voor mij ook echt een twijfelgeval vanwege zijn 42mm diameter, maar gek genoeg draagt de Speedmaster kleiner dan onze oude Oris.
Wat is de l2l van de speedy??
Nu heb ik helemaal geen reden meer om géén speedy te kopen 🫣
Van de nieuwste Speedy is de L2L 47mm. 1mm kleiner dan de Oris, maar wel weer 1mm groter dan de BB54.