Tudor Only deel IX

Ja man :ok_hand: staat en draagt ook lekker he dat rubber.

1 like

Moet zeggen dat ik het een mooie rubber band vindt en draagt erg fijn. So wie so heerlijk horloge alsof je niks om hebt. In vergelijk met mijn Marine Master :slight_smile:

1 like

Ja heerlijk licht en op een MN nog lichter.

15 likes

Ik ga denk ik ook de MN kant op binnenkort.

Mijn polsen varieren nogal van dikte gedurende de dag, dus hij zit heel vaak of te los of te strak.

Als ik er nu 1 schakel uit haal moet de fijnverstelling helemaal open, en heb ik geen verstelmogelijkheden meer.

Met dit aantal schakels er in gaat de fijnverstelling op zijn strakst en dan zit hij nu goed, maar over een uur kan ik hem bijna ronddraaien :sweat_smile:

Jammer dat Tudor geen halve schakels heeft.
De Uncle schakel schijnt volgens reviews niet echt zo strak afgewerkt te zijn als de originele.

3 likes

Klopt ze zijn er wel voor de Pelagos39 van US.
Als je m aan de onderkant van de band doet valt het niet zo op, maar toch :wink:
MN draagt super, mijn polsen zijn ook erg afhankelijk van temperatuur en met de MN schuif je zo de verstelling heen en weer plus dat deze dan ook nog elastisch is.

2 likes

ze hebben ook een jubilee bracelet die ook aan de orginele sluiting kan,had hem nog niet gezien,
weet alleen niet of ik het echt mooi vind :thinking:

2 likes

https://unclestraps.com/collections/pelagos-39mm/products/titanium-jubilee-bracelet-tudor-pelagos-39mm

4 likes

Lijkt een wat minder grove band dan die ik op mijn SKX had, dat was een Super Jubilee ofzo.

3 likes

Heeft iemand deze al geprobeerd? Vind m wel cool.

1 like

Heel cool , weet niet of je de orginele clasp kan overzetten :thinking:

Heb precies dit met de titanium band, dus de halve schakel besteld ook. Qua afwerking is hij idd minder dan een originele. Om de pols merk je dat eigenlijk niet. Ik vind het vooral vreemd dat het zijaanzicht ook echt een halve schakel is :sweat_smile:. Met halve schakel heb ik wel een goeie fit :ok_hand:.

3 likes

Bevalt het ?
Krijg er deze week ook een binnen

1 like

Dat zij aanzicht is toch om te janken 🥲

1 like

Snap wat je bedoelt, maar niemand die het ziet natuurlijk.
Alleen zelf ga je er dan telkens je oog op laten vallen .
Ga je voor comfort of looks :wink:

1 like

Qua comfort kan ik m wel aanraden, heb zelf ongeveer een 18cm pols en kom met halve schakel doorgaans in het midden van de fijnverstelling uit.

3 likes

Op het stand in Nederland! Alvast even proberen of deze mee mag op vakantie.

16 likes

Zijn twee uitvoeringen een met us sluiting en een met geen sluiting daar kan je de originele sluiting van tudor opzetten
Maar niet op de band met us sluiting

2 likes

28 likes

Staat m goed! Zat er toevallig vandaag aan te denken om die van mij op dezelfde NATO te zetten. Ik zie al dat ik dat moet proberen!

12 likes

Kan prima! Hij kan eigenlijk wel alles hebben hoor.

Maar de OEM nato’s of MN elastiekjes staan hem het beste :blush:

19 likes