Niet super fraai om heel eerlijk te zijn. Had het alwel gezien bij andere banden.
Ik heb hem zo geplaatst dat tijdens het dragen van mijn horloge, ik de link niet zie
Niet super fraai om heel eerlijk te zijn. Had het alwel gezien bij andere banden.
Ik heb hem zo geplaatst dat tijdens het dragen van mijn horloge, ik de link niet zie
Ik was sceptisch mbt de maat, maar na een keer passen afgelopen weekend was ik verkocht
Heel tof
Mooie foto
Dit is toch goud om zo naar je werk te gaan!
Staat perfect!
Zeker! sinds ik 1.5 jaar geleden voor het eerst met een e-bike ging was ik verslaaft. geen filestress, lekker slapen s’avonds, 250 calorieen heen en 250 calorieen terug verbranden, nooit ellende. Dagen voelen veel korter dan monotoom auto in, kantoor, auto weer in en thuis. nu elke dag fris op kantoor en terug onderweg lekker genieten. fiets dagelijks nu 30 km per dag. Regen etc is wel vervelend, liever niet maar heb geinvesteerd in pro fietskleding en dan is er niks aan de hand.
Mijn beste,
Inderdaad!!
Morgenstond heeft goud in de mond!!
Orologio Signaturis Temporis
Zelfde verhaal hier. Zat uren in de auto per dag. Veranderd van baan. Fiets nu bij elkaar iets minder 20 km per dag naar mijn werk. Heerlijk. Zou niets anders meer willen.
Ja top, inmiddels geinvesteerd in een mooie Riese Muller charger 4 met ABS zoals op de foto, fietst fantastisch. We zijn twee naar 1 auto gegaan. Scheelt ook bak geld
Mooie NA
Tuurlijk mag dat!
Welkom Tudormigo
Bedankt lieve mensen
Welkom en gefeliciteerd met je stoere NA
Mijn besteTudormigo,
Ziet er magnifiek uit!!
Een prima verworvenheid!!
Ik wens je er dan ook een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis