Tudor Only deel IX

Gefeliciteerd! Ook mooi gefotografeerd :ok_hand:

1 like

14 likes

Gefeliciteerd, prima aankoop!

1 like

15 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Mijn beste Tudormogo’s,

Een heerlijke middag aan zee te Hoek van Holland!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

24 likes

Hybrid leer rubber even aan de kant gezet en een Artem Sailcloth besteld.

2 likes

Zijn fijne bandjes als ze ingedragen zijn.

1 like

36 likes

Mooi , gefeliciteerd

1 like

Staat goed!

25 likes

Heel gaaf! Hij zit hier ook al een maandje in mijn hoofd nu het weer zomer is en ik mijn BB58 al serieus gemist heb. Geniet ervan! :+1:

Ergens hoop ik dat Tudor met een burgundy variant komt volgend jaar, want ik wil niet weer een stalen sporthorloge kopen met zwarte plaat en bezel… maar hij is wel heel mooi, dus het is moeilijk om me te bedwingen!

1 like

Thanks!

Wat is er mis met zwarte duikers? :grimacing:

Heb het voor mezelf goed gepraat dat deze een lichte bruine sunburst heeft en natuurlijk de gilt style bedrukking. Toch weer anders dan de rest van mn duikers.

Ga iig niet passen, want dan ben je om kan ik je vertellen. (ik was sceptisch over de maat en heb ook nooit zo de behoefte naar een BB58 gehad)

4 likes

Helemaal niets. Behalve dat ik er al genoeg (gehad) heb :thinking:

Daar vrees ik voor en dat zal waarschijnlijk ergens de komende maanden wel gebeuren :sweat_smile:

3 likes

Echt blij mee!
Nu lekker eten bij de de Taj mahal op Texel. indiaas. :shallow_pan_of_food::india::shallow_pan_of_food:

21 likes

Beautiful Panda :panda_face: en eet smakelijk

2 likes

Zelf al weer een aantal dagen op zoek geweest voor iets blauws naast de Pelagos39.
Dit is de keuze geworden Aquascaphe titanium.
Kleur is vergelijkbaar met de blauwe 58 maar dat budget was er voor nu nog niet :smirk:

22 likes

Die blauwe 58 heb je al gehad en was zo weer door…ik denk dat Pelagos en een beater a la Baltic een goede keuze is.

Of de Ranger!

2 likes

Zeker ook heel tof maar ook nog boven budget :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja is voor dat geld echt een topper om onbezorgd ( al doe ik toch altijd wel voorzichtig )als beater te gebruiken :+1: