Kwam net deze foto tegen op Instagram ( dus is niet mijn duo helaas) maar deze MN staat op beide
Ach ik ben al op de helft

Als je je ogen iets dicht knijpt lijkt hij wat op de fxd
Voor alle Tudormigo’s die een Pelagos 42 hebben en die de band niet pasend krijgen
Ik heb zoals wellicht bekend altijd extra schakels nodig op mijn horloges met mijn 21cm pols.
Ook zo bij mijn Tudor Pelagos LHD
Alleen na het plaatsen van de extra schakel was het net iets te groot om de pols en zonder en uiterste stand van de clasp net iets te krap.
Hier de oplossing: geen lelijke halflink maar een stukje plexiglas: grootte zelf te bepalen afhankelijk van hoe je het wilt hebben. Iets bijvijlen als het wat kleiner moet zijn
Dat plaats je hier
Het zit perfect en je ziet er niets van
Prima oplossing !
Ik hoop wel dat je je veer heel houdt met deze methode.
Je kunt met je 21cm pols ook gewoon de duiksluiting gebruiken hahaha
Dat ziet er niet uit
En ja veertje blijft het prima doen omdat je maar een klein beetje rekt
Top oplossing
Kan je ook iets verzinnen voor mijn P39
Merk dat nu de temperatuur gezakt is dat ik dus ook naar een halve schakel moet.
Zojuist mijn halflink er weer tussen uit gehaald ivm de koudere temperaturen. Blijf het gek vinden hoe mijn pols veranderd met de paar graden verschil.
Vorige week in de hemel met een half link. Vandaag eigenlijk weer te veel ruimte.
Dan maar lekker met de schroevendraaier aan de gang
Tja dat heb ik dus ook, ook in de ochtend is mijn pols dikker dan in de avond . Tel dan ook nog temperatuur verschillen bij op .
Denk wel een cm verschil.
Daar zit ik gevoelsmatig ook wel aan.
Die fijnstellingen zijn onwijs fijn maar om hem continu op de veer-stand te houden, vind ik ook weer vervelend.
Een beetje losjes om de pols mag van mij wel
Sjow! Lekker hoor dat zijaanzicht van 54👌🏻.
Tja moet zeker ook niet knellen dat gaat ook irriteren.
Gelukkig staat de rubberen strap ook onwijs mooi!
Prachtig horloge, maar ik moet erg wennen aan de kleuren van dit bandje.