Tudor Only deel IX

Klopt ook wel en zou m niet zomaar wegdoen hoor.
Het blauw van de Pelagos42 vind ik ook te fel het zou dan wel wat donkerder mogen van mij.
Maar sinds kort heb ik deze blauwe erbij ( ook titanium) en die bevalt mij ook zeer goed.

6 likes

Potverdorie lekker hoor!

2 likes

Het blauw van de fxd in de 39 dat moet je hebben :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

2 likes

Yes :ok_hand:
Of gewoon een FXD erbij :wink:

2 likes

Nog beter :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

13 likes

18 likes

Om heel eerlijk te zijn vind ik het echt een coole foto geworden

21 likes

Zeker, :ok_hand: maar wat is het behalve de LHD ?

Het onderblok van een oude Jaguar V12

2 likes

Gelukkig bezit ik alleen het onderblok en niet de Jaguar zelf 5.3 liter 12 cilinder met ± 300 pk is nou niet super aantrekkelijk om zelf te rijden schat ik zo in.

Dan maar op deze leuke manier !

8 likes

Er komt een glas plaat op die ik nog moet bestellen. Het wordt de salontafel. Als dit niet bevalt is inderdaad jou optie zeker te overwegen. Een wijnfles past perfect trouwens.

En dat ze niet rijden is waarschijnlijk hoe ik aan dit blok gekomen ben hahaha

2 likes

• Jeux de boules
  • Petanque

0 stemmers

10 likes

Icm de jubilie band echt een schitterend horloge !!! :100:

1 like

Prachtig , mischien wel de mooiste combi ,geniet ervan :100:

1 like

Is een verrassend fijn horloge.
De clasp werkt heel erg goed en het formaat werkt top in combinatie met de kleuren vind ik.

Enige minpuntjes voor mij zijn a: geen datum (dûh) en b: hij valt bij mij iets hoger op mijn pols. Dan bedoel ik niet hoog als in aantal mm, maar aan de bovenkant van mijn pols in plaats van mooi in het midden (zoals bv mijn Explorer2).

Ben nog aan het kijken of ik het kan aanpassen met het verplaatsen van schakels van de ene kant van de band naar de andere voor de perfect fit.

:ok_hand:t3:

13 likes

Mogguh Tudormigo’s,

Helemaal eens met bovenstaande van @OrangeHand. Ik heb even gekeken, bij mij zit de clasp heel ietsjes naar mezelf toe wanneer ik kijk naar het horloge hoe laat het is, if that makes sense. Mijn horloge zit keurig in het midden. Maar misschien is jouw pols wel anders waardoor het anders zit. Hoe dan ook, ik doe ook een duit in het zakkie.

12 likes

14 likes

De kleur bezel is zo goed gekozen op deze. Dat mooie rood dat net zo kleurt als een 38 jaar oude Franse bordeaux.

Ik ga vandaag voor Dijon mosterd geel in mijn gmthand. Maar hey met de juiste kaas is dit een match made in heaven.

13 likes

Fijne vrijdag Tudormigo’s :hugs:

16 likes