Tudor Only deel V

De 36 weer eens!

14 likes

16 likes

Zou ik mogen vragen wat de jub in totaal gekost heeft? :sweat_smile: (inc. invoer, shipping etc.)

Ik heb hem gevonden op MP voor 7 tientjes :slight_smile:

1 like

Na de Pelagos FXD is dit hèt horloge welke ik op het lijstje zet. Erg geslaagd :grinning:

18 likes

met verwijzing naar wat heb je gepast zie ik nu dat @jurgen0411 zo ergens binnen kan wandelen om een blauwe BB58 op staal te passen. Met complete afgunst heb ik zijn NA topic moeten lezen just kidding Jurgen, het is je van harte gegund :wink:

Kent er iemand een AD in regio ZH waar deze op voorraad ligt zodat ik hem eens op staal kan proberen?
S&C DH heeft alleen leer, en Rdam niets.

Hij lag ook bij s en c Maastricht

De behandeling daar was extreem slecht, extreem gehaast en belachelijk om je klanten zo te behandelen welke 5k aan horloges en sieraden wil uitgeven.

De ervaring bij Leon Martens was echt de andere kant van hoe het kan.

2,5 uur gezelligheid, vlaai, koffie en van alles passen.

Mijn vrouw heeft meerdere ringen van 50k en duurder om gehad op verzoek van de verkoper. Dat vond ze prachtig!

3 likes

Je mag ook bij mij passen hoor als je in de buurt van IJsselstein bent

1 like

Prachtige combinatie met die band.

1 like

Welke Schaap was dit? In Amsterdam verwachten ze hem binnen acht weken te hebben.

Pc hooft in Amsterdam

Dat heb jij dan heel netjes gedaan :slight_smile: (ook wel vlot al beschikbaar op MP aangezien Uncle ze pas net aanbiedt).

@MrtnL, Ik heb hem wel bij Uncle Seiko op de site besteld en kwam met alles (invoer enz) neer op kleine 160,- meen ik.

1 like

Nou ja, dat is gek. Dan vertellen ze daar verschillende verhalen.

Ik heb ook een matige S&C ervaring, alleen willen bestellen van dit (populaire) model bij aanbetaling. Bij tegengas alsnog zonder verplichting bestellen. Niet even bij andere vestigingen willen kijken of hij daar aanwezig is.

Sympathiek aanbod, ik reis zo nu en dan die richting op, kom er tzt per PB op terug!

Helemaal goed :+1:t2:

1 like

Even een crosspost met deze mooie Aeronaut in blauw (zwart heb ik nl. ook)

10 likes

Hier ook een blauwe :blue_heart:

17 likes

Bling bling

16 likes

Fijne dag nog Tudormigo’s.

13 likes

Even een domme vraag hier, want een tijdje onder een steen gelegen :joy::

Die Pelagos FXD is tof! Is die beetje redelijk leverbaar of ook een compleet gehyped apparaat?

Misschien leuk ipv de blauwe BB58 (alhoewel ik niet weet of daar afscheid van kan nemen…)

2 likes