Tudor Only deel V

Ja ik wilde het niet zeggen, maar knal die hypetrain maar weer aan. 10 jaar na de blackbay moet het wel.

Anders vinden we voor volgend jaar wel weer een excuus.

1 like

Tja. Ik denk dat dat toch te maken heeft met COVID. Fabriek had natuurlijk geen voorraad voor dit model en er is natuurlijk ook niet vol geproduceerd.

Van de andere kant, wellicht willen ze er ook niet teveel produceren.

Dat is toch de pelagos?

Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom ze een Submariner zouden uitbrengen.

3 likes

Heeft wel kenmerken van maar is het zeker niet. Al moet ik zeggen dat we met de bb58 en pelagos mooie duikers hebben van Tudor.

1 like

6 likes

Koop gewoon een vintage Sub Patrick. Die zijn zo tof! Ik zit er ook aan te denken voor een vintage Tudor te gaan een keer. Die zijn medaar toch tof!

Zou je een Tudor Sub kunnen krijgen voor de prijs van een Rolex OP / Datejust bij een vertrouwd kanaal?

1 like

Een mooie sub kost meer dan een OP of (stalen) dj bij de AD.

1 like

Ik vind ze heel erg tof, schitterende uitstraling. Het zou mijn favoriete vintage horloge kunnen zijn, maar niet voor de bedragen wat ze ervoor vragen. De Tudor Submariner is sinds een paar jaar een kind met een waterhoofd geworden.

Een Tudor Submariner kost momenteel >8k

Een vergelijkbaar horloge zoals een Omega Seamaster 300m uit dezelfde periode kost 2,5k. Of een SuperOcean voor minder dan 2k. In die tijd gewoon horloges die op gelijke voet stonden.

Dat is gewoon niet te verantwoorden. Er zit zo enorm veel lucht in de prijs van de Tudor Sub, dat dat voor mij persoonlijk niet waard is. Dan liever een Seamaster of SuperOcean.

Maar je hoeft niet te liken he. :laughing: :muscle:

8 likes

Ik kan nog wel meer horloges opnoemen waar dat voor geldt.

1 like

Kom er net eentje bij Bulang tegen… inderdaad.
Ik dacht dat je voor 5-6 ook wel wat leuks kon kopen, maar mss niet inderdaad. Dan gaat denk ik mijn voorkeur uit naar een vintage small block (de Tudor Daytona :sweat_smile:)

3 likes

Mag geen Rolex of Tudor zijn. Dan valt het wel mee toch? Oké de SKX is ook erg duur geworden. :joy:

Speedy Tintin, Alaska, meteorite. AP RO, Nautilus. De laatste 2 zijn misschien niet vintage, de Speedy;s ook niet maar de waardevermeerdering voor “normale” horloges tov het aanbod in de horloge markt is echt te gek voor woorden.

btw een OP (gewoon stalen driehander) waar Rolex 6k voor vraagt en voor 10k+ verhandeld wordt is echt belachelijk.

3 likes

Net uit bed :smirk: dus eerst espresso.

Fijne dag Tudormigo’s.

10 likes

14 likes

19 likes

Gaat er nooit komen denk ik .
Huidige gmt uurwerk past niet in de 58 kast :roll_eyes:

2 likes

Tenzij ze een nieuw uurwerk hebben ontwikkeld. :v: Dat hebben ze natuurlijk al eerder gedaan met het in-house uurwerk van de BB.

1 like

Mag ik zo’n rentepunten bonnetje van jou @Petteflet als ze onverhoopt toch dat uurwerk in die 58 kast weten te proppen? :crazy_face::sweat_smile:

Zo dan gaat het echt een duur horlogejaar worden :innocent:

2 likes

Haha dat is goed hoor! Dan gaan we samen. :v: Maken we er een uitje van ook. :grin: :beers:

Ongetwijfeld weer ijdele hoop, maar ik heb weer enorm veel zin in de nieuwe releases van volgende maand. :grin:

2 likes

Haha , jazeker ook benieuwd wat er komt @Tijner @Petteflet .
Een nieuwe aankoop komt er zo snel nog niet net weer begonnen met sparen na aankoop van de Squale :wink:

2 likes