Tudor Only deel V

Met alle respect. Maar dat zijn quantities die je verwacht bij een AP of PP. Niet bij een merk als Tudor. :v:

Lage quantities bij bijv. de Tudor Ceramic kan ik me voorstellen. Nieuw materiaal en METAS gecertificeerd wat voor het eerst is bij Tudor. De M.N. is nieuw perse ingewikkeld.

1 like

Staat hier toch een te koop ? Onder listprijs zelfs. Nieuw uit de stickers.

Maar hoe moet je anders de hype train in gang zwengelen? :smiley:

Ik denk dat ze ook wel ergens logisch gezien niet 50 exemplaren per dealer konden voorzien. Het was al laat op het jaar en het is een zeer specifiek soort horloge waarvan je kan hopen dat het aanslaat, maar daar ben je nooit zeker van.

Mochten ze die stunt met een Tudor sub gedaan hebben, dan zou ik hen sowieso niet het voordeel van de twijfel geven. Maar met een fixed lug pelagos zonder datum, goh ja.

2 likes

Twijfel…

overigens was de verkoper van S&C niet echt positief. Met slechts 7 wachtenden had hij me toch kunnen vragen hoe lang ik bereid was te wachten? Nee hij vertelde dat het gewoon niet mogelijk was en niet de moeite waard. Beetje vreemd…

1 like

Inderdaad… vreemd. Zou deze pakken uit het blauwe gedeelte. Maar ja

Gewoon naar een andere AD gaan. Desnoods andere vestiging van dezelfde winkelketen.

Dit jaar 2022, is het precies 10 jaar geleden dat Tudor de Black Bay Heritage heeft geïntroduceerd en daarmee het merk opnieuw leven heeft ingeblazen.

Ik ben benieuwd of Tudor nog iets speciaals gaat doen om de “anniversary” te vieren.

Hier een artikel van Hodinkee uit 2012.

3 likes

Ha, ik zit net ook de afbeelding te bekijken en in te zoomen van hoort daar geen lume pip te zitten? :thinking: :sweat_smile:

1 like

Zonder datum is ok maar die strap-only is voor mij ook een dealbreaker…ik denk voor meer wel.
Om het dan toch een gewild horloge te maken is het best wel handig van ze dat ze (eerst?) een limited run doen.

1 like

Blijft een toppertje.
En dat icm de ETA ook gewoon nog steeds de ‘beste’ qua draagcomfort.

Ik houd deze ook maar. Blijft een favorietje.

3 likes

Tjonge dat is wel heel weinig. En dan al 3 hier op het forum.

Wat zeg je nu en eigenlijk?

Inderdaad @Brick
Lumepip ? Ik zie ‘m hier wel

2 likes

Precies. No date is ook geen probleem voor mij. Zelfs de fixed lugs niet. Het geheel is gewoon niet voor mij, maar ik snap wel dat dit voor iemand anders wel is wat ze zoeken.

Maar als bedrijf is het een gokje en hebben ze dat voorzichtig aangepakt, of waren ze zeker van hun stuk en hebben ze het heel slim aangepakt.

Ik denk voorzichtig, als ze zeker waren hadden ze hem net zo goed vlak onder de 4k kunnen prijzen?

Ik vind de normale Pelagos toch mooier en exclusiever ogen (imo):

4 likes

Deze precies 10j oud inderdaad :partying_face:

12 likes

Ik bedoelde “niet ingewikkeld”.

Een horloge wat niet perse ingewikkeld is om de produceren. Waarom zo’n lage oplage?

Exclusiviteit.

Moeten toch iets doen om het speciaal te maken.

Lekkere Tudor dag vandaag, deze vanochtend

Nu deze…

8 likes

:joy: Ik hou m’n hart vast voor de nieuwe releases. Maar wie weet dit jaar… :v:

THE RETURN

OF A LEGEND

Tudor Submariner

2022

3 likes