Ik heb een vraagje waarvan ik weet dat deze eerder voorbij gekomen is. Ik wil graag de band van mijn GMT wisselen, maar ik krijg de push pins er niet uit. Graag wil ik vragen of iemand weet hoe ik dit wel moet doen? Er zit nu een lederen band op. Ruimte genoeg dus. Bij andere horloges is het tot op heden geen enkel probleem geweest. Alvast bedankt.
7e op de wachtlijst voor de FXD? Das prima toch.
Die krijgen ze vast wel geleverd vroeg of laat.
Hebben die nieuwe dan Mn 22 staan ???
of is MN21 een beetje een type aanduiding ?
Blijft wel een coole klok hoor

dat wel ja ,maar vind het ook niet leuk als ik ergens maanden op moet wachten
Deze wil ik ook nog eens. Is de 0019 toch?
Haha ,tof
My lucky number is 88
Phoe nog een paar jaartjs wachten
Dat ga ik niet meer redden
Het is de bb58
Er staan er volgens mij een stuk of 5 te koop op HF op t moment. Maar als je nieuw wilt dan snap ik het issue.
Ik zou adviseren om eens te bellen met Fliers Juweliers in Sluis. Ik ben daar 2x geweest en hadden 2x alles liggen qua BB58, dus misschien heb je geluk.
Ik kon nog korting krijgen bij S&C via een bon. Maar zoals gezegd ik heb er al eens gehad en als het de Rolex kant opgaat ben ik snel klaar met de liefde.
MN 2021 werden in 2021 enkel uitgeleverd, dus maar ander halve maand gebeurd dus zeldzamer… MN 2022 in 2022, MN 2023 in 2023 etc etc…
Rolex is niet leverbaar. Een Black Bay 58 heb je als het goed is redelijk snel. Liggen tegenwoordig best eens op voorraad, en als je hem besteld heb je hem ook vrij snel. Ik heb twee weken moeten wachten. Kennis van mij 3 maanden. Opzich prima te doen.
Edit: welke zoek je? De blauwe is op voorraad bij acejewelers.
De zwarte… maar ik wacht nog even op eventuele nieuwe modellen die dit jaar gaan uitkomen.
Helemaal correct. Weinig uitgeleverd, ik denk ca 1 per AD vestiging wereldwijd.
En dan ook nog de eerste nieuwe MN. dubbelzeldzaam dus een MN21.
Voor wat het waard is
Je lume is even een blokje om?
Kan hier op blijven terugkomen.
Als je regelmatig leest of de zoekfunctie gebruikt weet je hoe het zit. Of eigenlijk niet zit.
Nederland had er 9 geleverd gekregen, waarvan 3 alweer de revue gepasseerd hebben op de Chrono’s etc
Dit was toch de MN 0.21, voorproductie serie