Heb ik,al diverse malen beantwoord deze vraag ,hoe dit zo is gekomen.
Horloge is wel origineel hoor.
Als je het niet kan vinden,wil ik het nog 1 keer uitleggen
Heb ik,al diverse malen beantwoord deze vraag ,hoe dit zo is gekomen.
Horloge is wel origineel hoor.
Als je het niet kan vinden,wil ik het nog 1 keer uitleggen
Heerlijk horloge!
Graag. Ik heb geen idee namelijk.
Zie Tudor only deel 4 nummer 2204!
Het makkelijkste zou zijn als je het nog een keer toelicht. Ben vast niet de enige die het zich straks afvraagt.
Dank! Salpeterzuur is niet zo goed voor je bezel denk ik.
Ook niet voor je handen denk ik. Ik heb een tijdje met thinner gewerkt. Dat heb ik ook onderschat.
Horloge heb ik ruim een maand. Bandje heb ik vorige week opgehaald, het zwarte dus.
Interessant, vind je het dan niet zonde van je horloge? Natuurlijk kan je wel zeggen ‘dat is nu echt mijn uniek uitziende horloge’, maar het is niet meer wat je origineel voor koos en waarde-technisch doet het weinig goed. En looks, ja dat is natuurlijk altijd subjectief of je vind dat het er beter uit komt of niet.
Ik draag mijn BB58 al niet meer als ik op mijn laptop tik, wegens krassen als mijn pols rust of langs de aluminium behuizing gaat.
Zonde? Tis toch iets om te dragen en waarde heeft hij voor mij zeker vind hem heerlijk dragen uniek en betaalbaar. Wat wil je nog meer. En restwaarde is niet belangrijk. En kan altijd nog een nieuwe inlay plaatsen. Maar laat ik dat nou net niet gaan doen
Hij gaat niet in de thinner en salpeterzuur hoor heren. Zou heel slecht voor mijn handen zijn:facepunch:
Dat is inderdaad wat ik bedoel. Juist top dat jij het zelf wel de moeite waard vind.
Zelf ben ik er te voorzichtig mee. Betekent niet dat ik naar dagelijks, of naar feestjes niks om doe. Altijd alsnog wat om de pols hoor
Ik koop mijn duurdere modellen horloges altijd met de gedachte in her achterhoofd dat het redelijk de waarde moet behouden. Daarom zijn mijn duurdere modellen ook enkel de BB58 black en een Rolex 16014.
Ik ben nog een jonge god, en vind het idee wel fijn als ik ze altijd makkelijk voor om en nabij aankoop, of zelfs erboven (de 16014 is al zo’n 20% gestegen sinds aankoop) kan verkopen. Aan de andere kant, ik heb ook geen enkele intentie ze te verkopen.
Maarja, alsnog probeer ik daarom onnodige schades zo veel mogelijk te vermijden
Thanks, ik doe m’n best!
Eigenlijk hetzelfde. Bij thuiswerken doe ik vaak een G-shock om. Moet ik voor werk toch het huis uit, of al moet ik naar de supermarkt, of al ga ik biertjes drinken in de stad, doe ik de BB58 om.
Ik zit zelf voor een stage in de VS, Chicago. De 16014 niet meegenomen, omdat de jubilee band en het horloge veel te herkenbaar is. Een wipje aan de clasp en het horloge schiet ook los. Chicago staat nou ook niet bekend om de lage criminaliteit. Wanneer weer terug in Nederland, zou ik de 16014 ook niet dragen naar een terras ergens in Amsterdam op het Rembrandtplein.
Noem het te voorzichtig zijn, maarja
Goede keuzes de Pro ook op staal? Vind hem echt schitterend,wil hem ook!