Tudor Only deel V

Ik vind de 925 echt geweldig en onderscheidend. Wie heeft er nou een vol zilveren horloge. Ubercool!

Alleen de BB58 op een normale band, ik weet het niet. Dat houdt me echt tegen. Ik vind hem vooral geweldig op staal.

3 likes

Echt een heerlijk horloge. Misschien wel de perfecte one piece. :nerd_face:

19 likes

Is de rede n dat ik hem heb weg gedaan. Nato en leer ik vind het niks :blush:

Klopt!
Geen oxydatiezwart op de delen die makkelijk bereikbaar zijn, ik bedoel, de kast blijft mooi, strak en zonder verkleuring.
Maar de aanhechting van vuil geeft wel een wat ander beeld dan dat bij staal.
En dat zit bijvoorbeeld tussen de lugs.

Donkerder en vlekkerig.

Als je letterlijk van smetteloos houdt, dan raad ik je aankoop af.

Zelf ben ik geen poetser, en vind ik dat je mag zien dat het zilver is, dus het stoort mij veel minder.
De karakteristieke glans van zilver dat gedragen wordt vind ik mooi.

Maar ik leg hem binnenkort wel in een groenezeepbakkie om het vuil te verwijderen.

Check de foto’s



Op de laatste foto is met name goed te zien dat het vuil is en je ziet daar waar veel aangeraakt is het zilver schoon en vertoont het geen sporen van oxydatie.

N.B. ik poets mijn horloge dus nooit en heb hem denk ik bijna een jaar nu.

Hoop dat je hier iets aan hebt Sven
@Svennos

7 likes

:nauseated_face:

Vaker in een sopje :ok_hand:t3:

2 likes

Groen sopje :smirk:

1 like

Echt heel tof, ik wacht nog steeds :roll_eyes:
Dan kiezen tussen de Seamaster en de Pro .

1 like

Beide toch wel hele andere horloges toch @pasd? Kunnen prima naast elkaar. :v:

Behalve als het om financiën gaat. Dan moet ik zelf vaak keuzes maken. :sweat_smile:

Hoe bevalt dikte? ik hoor wel eens dat t één bommetje is/dikte niet in verhouding staat

:wink: ja dit dus :nauseated_face:

1 like

Ik vind t de grootste bullshit.

Nee, hij is niet dun.
Nee, hij is niet te dik.
Was een mm minder mooier geweest? Ja.
Maar het stoort niet!

3 likes

6 likes

Dan denk ik dat t in de toekomst toch iets voor mij is

1 like

Dikker krijg ik m niet op de foto.

9 likes

Ik vrees dat voor jou als Tudor adept de keuze op de Pro zal vallen. Denk ook meer een allrounder dan de Seamaster.

2 likes

mooi man

1 like

Mee eens.
Er is iets dat opvalt want veel mensen kijken er naar als ik hem draag.
Anders dan wanneer je een nieuw horloge draagt, want dat wordt in bijna alle gevallen ook gezien. Heeft te maken dat alles nog glimt en onbeschadigd is.

Maar het is de unieke reflectie van het zilver en de goed gekozen taupe kleur van bezel en wijzerplaat.

Als je dat zelf niet ziet, of als je je zorgen gaat maken over patina, of …noem maar op, dan niet doen.
Zilver is anders.

Zilver is top! :heart_eyes:

3 likes

Die dial kleur = waanzinnig mooi :star_struck:

1 like

Voor de BB58 met stalen kast, jazeker. Maar de 925 op lederen band is wat mij betreft prachtig

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Tudor Only deel V (Deel 4).