Tudor Only deel V

Op deze foto’s ben ik het eens met keuzes 2, alhoewel ik eigenlijk niet zo van het goud ben op horloges. Nooit aangedurfd …

1 like

3 is wat sportiever en valt meer terug op de historie. Mooi, maar niet voor zakelijk,meer vrijetijd.

1 like

Ja dat heb ik ook nog wel. Maar ik denk dat dat nog heel lastig wordt. We hebben hem allebei te snel weg gedaan. :sweat_smile:

Ja daar heb je gelijk in hoor. Dat weet ik eigenlijk ook wel zeker. :joy: Maar ik kan ook niet alles houden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nogal… Onze ‘ex’ stond hier te koop voor €1500,- meer, in mindere staat :rofl::joy:, en dat was al minder dan zijn vraagprijs. Echt onvoorstelbaar. Hij is er ondertussen uit de verkoop gehaald…

Mijn beste,

Moeilijke keuze!!
Doch, heeft nr.2 “de Two Tone” in mijn optiek de beste kaarten.
Anders dan anders, sportief, chique en een vleugje mondain!!
Succes met de uiteindelijke keuze. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Deze. Vind ik ook erg mooi.

2 likes

Precies. Het is gewoon een nare hobbie.

Als je hem blijft dragen, schrijft ie wel harder af he? :wink:

2 likes

Mijn beste Tudormigo’s,

Op zo’n zonnige dag, natuurlijk de natuur in!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

14 likes

Hoe veranderlijk kan het zijn. Iets nieuws op het oog dus deze gaat eruit. Ook de Speedmaster dubbel saffier.

1 like

De eerste. Reverse panda. :panda_face:

1 like

Zou hem echt niet ruilen voor een chrono

Speedy bevalt niet ? Nieuwsgierig wat je op het oog hebt😊

1 like

Das eigenlijk niet helemaal de bedoeling, met name omdat ik die al in panda versie heb…:grin:

13 likes

Jawel echter oog laten vallen op een zwarte GMT. Hier moet ik wel de bb58 & Speedmaster voor opofferen. Keuzes Henri :sweat_smile:

1 like

Dat is overigens geen reserve panda…maar panda.

Jij vraagt wie van de drie.

We zijn scherp vandaag, klopt. Moet eigenlijk met 23c een zonnetje en biertje in de hand niet reageren in het HF. (*aangepast)

2 likes

De 116710 of de 16710?

1 like

Welnee!

Een GMT 116710LN.

1 like