Dat zie ik nu… van goud misschien. Vreemd.
Die is geldig, althans dat was hij 3 weken nog op Tudor
Kijk aan, dank voor de info.
Gauw verkopen:wink: ik weet wel iemand….
Maar zonder gekheid: het is echt een supermooie kleurencombinatie En mijn inziens lijk je hem ook goed te kunnen dragen. Al begrijp ik je twijfels wanneer je meer gewend bent aan 36/37mm, het blijft uiteindelijk een persoonlijke voorkeur!
Tja het blijft super lastig… Over 7 dagen ben ik gelukkig eigenaar van een 124270. Een duiker van >4k draag ik niet voor het bedoelde gebruik. Ik studeer en besteed veel meer tijd achter mijn bureau dan in de zee. Hiermee voelt het alsof ik beter de bb weg kan doen, een echte beater kan kopen en de rest in een dresser/daily kan steken. Maar aan de andere kant… hij is zoooooo mooi! (en te groot…)
Nee nee full set! Hij zit nu op de tudor originele nato. (deze werd bij de harrods nog standaard geleverd naast de oyster. De originele eta bb kwamen ook met beide.)
Vandaag een nieuw bandje van Molequin (Ivy Green Suede) aan de BB41 bevestigd, wat mij betreft een mooie match…
Lekker man 124270
Zeker
Vraagje aan andere GMT (of Black Bay algemeen?) bezitters …
Ik zit echt nog steeds elke seconde van de dag verlekkerd naar die mooie GMT te koekeloeren :-). Maar mij valt wel een ding op. Ik heb een soort van ‘autistische afwijking’ dat ik altijd de secondewijzer zo mooi mogelijk wil syncen met de minutenwijzer. Dus secondewijzer op de 12, dan minutenwijzer PRECIES op de minute marker.
Maar die uitlijning van die minuten-streepjes valt me beetje tegen … dat is verre van 100%. Ik heb Hamilton Chrono’s die wat dat betreft subliem uitlijnen.
Is dit bekend? Of ben ik de enige die naar dit soort details kijkt?
ik zou eventjes proberen de minutenwijzer iets voor of na de marker zetten als je hackt.
ja, dat heb ik dus een paar keer gedaan met het idee ‘oh, vorige keer dus niet goed opgelet’.
Maar dat is het punt dus. Bij de helft van de markers gaat het dus goed, bij de andere helft niet. Dus hacken en opnieuw instellen schiet niet heel erg op. Doet mij toch beetje denken aan uitlijning die niet helemaal 100% lijkt.
Maar kan me dat eigenlijk niet voorstellen bij een horloge van dit merk en deze prijs…
Hier loopt ie perfect in sync
Heb een 36 en de 58 maar nooit geen last van , met de hacking lukt dat prima . Ik let er daar juist ook altijd op omdat dat mooier staat .