Tudor Only deel V

:star_struck:

16 likes

Op dag één op MN bandje gezet maar dit staat toch ook wel lekker.

Blijft mooi die NF ! :+1:t2:

1 like

Heb NOG maar een keer gehackt, en nu met minutenwijzer op de 12. Dat lijkt - vreemd genoeg? - al heel stuk te schelen. Ben nu heel stuk blijer met de uitlijning… hier kan ik mee leven.

Maar minutenwijzer op 9, 12 of 3, dat dat verschil maakt … ??

1 like

Heb jij hem wel eens op een Pelagos rubberen band gedragen?

Dat is vreemd :roll_eyes:

Ja toch ??

Ik doe dat ‘scherpstellen’ de hele tijd omdat ik nogal wat automaten heb die ik om de zoveel tijd draag, dus ik weet wel hoe het werkt. Maar nu viel me voor het eerst op dat ik niet happy was als ik het net gedaan had, en opnieuw en opnieuw en opnieuw… nu maar eens op de 12 gehackt, en nu lijkt het serieus beter. Raar.

1 like

Underrated?

9 likes

Klopt, deze band past. Mooie combinatie

11 likes

1 like

14 likes

Mooie sfeerfoto.

1 like

Je draagt een horloge toch omdat je hem mooi vindt? Het principe van een horloge is al een paar decennia achterhaald. Dus draag gewoon lekker wat je mooi vindt. :wink:

4 likes

Dat is die zeker , tja de maat :roll_eyes: wie weet komt er nog een 58 uitvoering in deze kleurstelling :star_struck:

2 likes

Mogguh Tudormigo’s :hugs: fijn weekend.

11 likes

Ja opzich natuurlijk wel. Echter, het is een beetje alsof je met een Defender of G-Klasse door het centrum van Amsterdam gaat rijden. Het kan maar het is niet optimaal!

1 like

Of een bb36 met Harrods groene plaat! :yum:

1 like

Heb je het nu over een BB58? Want dan ben ik het niet met je eens. Pelagos Sea Dweller eens en de BB 41mm in mindere mate met je eens.

Maar dan nog: je moet gewoon lekker dragen wat jij fijn vindt. Niet wat heurt

Nee de harrods is een 41mm BB

1 like