Vind de releases één grote teleurstelling dit jaar, zit werkelijk niks interessants bij naar mijn mening.
Mee eens, de black bay pro heeft wel wat en zorgt in ieder geval voor wat vernieuwing maar ik ga er niet van naar de AD rennen.
Ik snap alleen 1 ding niet: voorheen maakte Tudor heruitgaves van zijn eigen horloges uit het verleden. En nu plotseling van de eerste Rolex Explorer II. Wat?
@Gialova2015, het is je van harte gegund…mocht je dit horloge willen hebben, zou ik gewoon de AD’s aftasten als ik jou was. De populariteit van de TT horloges is maar net opkomend en er is een grote groep die eerst de kat uit de boom kijkt voordat ze zo’n “gewaagd” model kopen. Je maakt dus echt kans!
@Accuracy, Thx voor het begrip Zoals bij velen hier bekend, heb ik een zwakte voor TT’s de laatste tijd. Smaken verschillen gelukkig, anders was de wereld ook heel monotoon.
@Fieldwatch, ook hier geldt, smaken verschillen, respect . Bij welke collectie van Tudor ligt jouw hart (behalve de Prince DD)?
Ik ben bang bij geen van alle nieuwere modellen/collecties.
Ik vind het zo ongelofelijk jammer dat Tudor, naar mijn mening, elke keer de plank net misslaat qua dikte of diameter van de case of de faux rivets op de banden.
Neem bijvoorbeeld de Pelagos, als ze die 40mm of kleiner zouden maken hebben ze een model waar ze giga aantallen van zullen verkopen.
Black bay 58 met datum, zelfde verhaal. Black bay chrono naar daytona formaat, zelfde verhaal.
Ik begrijp dat het misschien te maken heeft met de grotere broer/zus Rolex, maar het voelt een beetje als verspilt potentieel.
Afijn, ik zal hier niet te veel miepen, dat bewaar ik voor het moonswatch topic😜
Ik vind het ansich wel een mooi horloge… alleen jammer van die clasp
14,6mm dik . Dus niet interessant, sorry dit moet echt beter mijn inziens… Verder te gek, ook de nieuwe T clasp.
Vind hem stiekem ook erg mooi.
Die pro gaat hem worden naast de BB58. Die Explorer geraak ik toch niet aan
Zal wel meevallen incl saffier.
Ik, euh… haal er binnenkort 1 op iig.
@Fieldwatch, logica is sowieso ver de zoeken binnen de Rolex familie, so friendly advice: ga de logica ook niet proberen te vinden
@Wwt, wat vindt je niet mooi of onhandig aan de clasp? Ik heb de BB S&G en die heeft zo vanuit de foto’s (bijna) dezelfde clasp waar ik zelf (op gebrek aan microadjust na) tevreden mee ben
@Papillon hup, zo op je shortlist zetten en voor je het weet komt er een NA’tje. Mijn ervaring is dat de S&G echt niet verveelt.
Ja jij hebt er een, dat weet ik. Nog erg blij mee dus? Vindt t ook nog steeds een topper. Moet hem een keer omdoen en passen vrees ik…
Maar die rootbeer grijpt me ook wel…
Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee! Na vier maanden regelmatig dragen heeft het mij nog nooit verveeld, dus ik kan je van harte aanraden om het een keertje te passen. Maar pas op! Heeel verslavend
En ja, de rootbeer heeft ook een enorme aantrekkingskracht op mij…
Greetz
Mooi, heb gelijk me even op de lijst gezet.
Gaaf! Heb je 'm kort geleden opgehaald? Erg nice.
Dank. Nee was 1 van de eerste in 2021.
man man man kwam ik toch toevallig net de nieuwe serie tegen. De S&G GMT, jongens jongens wat mooi… moest even broekje verschonen…
maar die bicolor bracelet mogen ze houden… Liever gewoon staal of anders de fabric strap.
Die dus… waaaaanzinnig!!!
Het is je van harte gegund