Besparen op gas ?
Begin hem nu ook te missen…
Niet meer weg doen hoor
Mijn beste,
Liefde voor het leven!!
Draag hem in goede gezondheid.
Orologio Signaturis Temporis
Het is dus dezelfde clasp als bij de 'bronze ’ uitvoering
kijken vanaf 4;25 min.
Welkom op het nest @dreski
En al weer ruim twee jaar om de pols
Alvast prettig weekend Tudormigo’s.
Waarom zou je hem niet dragen? Gekocht als investment?
Gave band! Uncle Seiko?
Ja mischien
Ik weet nog niet wat ik er mee wil vandaar dat ik het niet ga dragen.
Ik kijk er wel na haha en het is echt mooi
Gewoon dragen man. Horloges zijn geen investering in geld maar een investering in plezier.
Gaat dus passen op de BB 58 die sluiting. Hoop dat ze hem gaan leveren
Precies, en een Harrods in de stickers doet 250 meer als eentje uit de stickers? Gewoon dragen dat ding.
De Tudor release van W&W zijn natuurlijk nog geen week oud… maar ik ben nu al benieuwd wat Tudor nog meer in petto heeft.
Vorig jaar was het W&W op 7 april. Maar een maand later, op 25 mei lanceerde Tudor geheel onverwacht de Black Bay Ceramic METAS. Weer een maand later op 23 juni kwam Tudor met de BB58 bronze als Boutique-Edition met als grootste innovativiteit een adjustable T-fit clasp.
Daarna na een lange periode van hype kwam daar dan de Pelagos FXD, als Marine Nationale editie.
Dus we hebben vorig jaar maar liefst drie releases buiten W&W om gezien. Het zou mij niks verbazen als we binnenkort weer een release zien.
- BB58 Harrods ??
- Update van de Black Bay 41 range, voor het 10-jarig bestaan ??
- BB58 Burgundy ??
- Ranger ??
- Submariner / MilSub ??
Ik mis een mogelijke Sub in het rijtje.
Je hebt gelijk. Als ik er al geen vertrouwen meer in heb.
Qua caseback, sluiting en kroon lijkt het erop dat Tudor al wel aan het voorsorteren is met de Black Bay Pro voor een Tudor Submariner…
Door omstandigheden een tijd weggeweest van het forum. Mijn rentree is daar! Natuurlijk met een foto van de favoriet in het favoriete topic. Overigens draag ik de BB58 bijna niet meer. Ik zit de hele dag met een laptop op mijn schoot te typen, dus ben bang voor veel onnodige krassen. Ook ben ik hier in de Verenigde Staten zo’n 15-20kg aangekomen (ja, er zit echt elke kilometer een fastfood tent), dus er moet eigenlijk een schakel tussen voor de comfort. Overigens ben ik grotendeels zwaarder geworden door het oppikken van de sportschool, maak jullie nog geen zorgen
Wel goed gevonden ja. Van die kroon stond ik ook wel te kijken. Dat wijkt best af van de ‘big-crown’ die we tot voor kort altijd op de Black Bay zagen.
Al deze elementen, en dan METAS gecertificeerd zoals de Ceramic van vorig jaar. Dan heb je wel een mooi pakketje voor een Tudor Submariner.
Sowieso opvallend dat we deze W&W niet meer modellen van Tudor hebben gezien die METAS zijn.
Dunnere pelagos?! (Naar ontwerp van de FXD). met stalen band.