Scherp. Denk dat het niet persé zo is (ze lijken meer met gekke kwinkslagen te komen dan ‘echt’ een Sub) maar je gedachtengang in deze is heel scherp
Nee, Forstner model J
John dit wachten lijkt eindeloos…zou je niet liever voor n verkrijgbare LHD gaan?
Ik dacht trouwens dat ik op de blackbay modellen allerlei wijzerplaat’printjes’ had gezien… maar kan ze niet terugvinden op de site.
Is dat een droom geweest of kijk ik niet goed?
Dat klopt maar ik heb nog meer mooie horloges om te dragen daar ligt het niet aan.
Ik heb al een tijd geleden de Tudor Black Bay Chrono besteld en die ga ik echt ook dragen als ik hem krijg maar dat duurt nog even blijkbaar
Je hebt gelijk… dat staat me ook bij maar ik kan er niks meer van vinden. Een beetje een gouden dial met een motief erin toch?
De GMT is wel heel tof met jubilee.
Het blijft een toffe knots
Veel fijner dan de standaard band inderdaad!
Heel tof zo
De Forstner Jubilee voor Tudor BB is er toch pas net
Ben eigenlijk wel benieuwd naar een vergelijking met de US variant
Ik zie dat US de band in 2 versies uitbrengt: all brushed of brushed polished. Forstner alleen brushed polished. Dat laatste geeft misschien wel meer een echt ‘Jubilee’ gevoel
Complimenten!
Je gaat merken dat dit horloge een aparte plek gaat innemen in de collectie.
Enjoy, Oder besser viel spass, of nog beter: geniet ervan
Jep. En zilver met zoor vierkant/roos motief.
Apart toch?!
Jazeker
Ik moet zeggen dat ik “slechts” twee keer eerder een Tudor heb gehad.
Een “standaard” BB58. Ik had er teveel “diver-only” associatie mee.
Dan heel kort een (te kleine, voor mij althans) 1926. Prachtig, maar, eh, te klein.
Maar deze is nu inmiddels meer dan een week 24/7 om de pols. Wat een heerlijk praktisch horloge in een prima formaat en, hoewel robuust, niet over-the-top!
Mijn beste,
Regelmatig en met veel enthousiasme dit Todur topic gevolgd!!
En nu zelf aan zet, met de Tudor 1926.
Wat een memorabel moment.
Orologio Signaturis Temporis
Ja dat dacht ik ook hoor… Even denken, hoe kunnen we dat achterhalen? Op de website zie ik daar niks meer van. Maar ik weet eerlijk gezegd ook niet meer waar ik het bij de release had gezien.
Die zit jou als gegoten!