Tudor Only deel V

Ik had gevraagd wanneer ik hem zou kunnen komen ophalen maar nadien niets meer vernomen.

2 likes

Verdorie, want ik wilde hem dan de week erna van jou overnemen!

5 likes

Ik had gevraagd evt vanavond en misschien elkaar tegemoet komen maar daarna ook niks meer vernomen :grimacing:

1 like

Die kans was erg groot geweest :joy::joy::joy:

2 likes

Plaatje dan maar van een andere GMT :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Die is ook erg lekker :drooling_face:

Was goed geweest voor ons beiden :+1:
Wellicht krijgen we laten dit jaar nog de kans op zo’n combidealtje Luuk :slightly_smiling_face:

Zou mij niets verbazen als een grijze handelaar hem meer heeft geboden en hij daarop in is gegaan.

Of hij is lekker van het paaszonnetje aan het genieten, dat kan ook! :rabbit::rabbit::beers:

1 like

Als ik het ervaringen topic mag geloven heeft hij van middag een deal gedaan met Bare-Watches dus misschien heeft die de Tudor overgenomen maar dat is een aanname en geen zekerheid van mij :grin:

We gaan het zien :joy:

1 like

Toch geen straf om deze te dragen :innocent:

Zeker niet!:smiley:

Het is een goede vraag. Is met de diamanten wel een specifiek horloge. Vind sowieso dat dit model weinig te zien is op HF.

1 like

Dat wordt dan een premium erop Luuk.

We gaan het zien; mocht er een keer een Black Bay Pro bij jou belanden: DM mij even als je hem weer doordoet :slightly_smiling_face::+1:

2 likes

12 likes

Jup hij staat te koop daar voor 4999….

1 like

Lang leve HF en de afspraken :+1:t2::grimacing:

Ik zie hem niet op zijn site of kijk erover heen :sweat_smile::thinking:

1 like

Nou inderdaad. Nadeel van het blauw dan.
Eens kijken hoe snel die verkoop gaat tegen die prijs…

1 like

Chrono24 :slight_smile:

2 likes

Ahhhh op die manier :disappointed:

Echt he? :-1:

3 likes

Dat een verkopende partij kiest voor de beste verkoopprijs en of gunfactor laat meespelen begrijp ik, maar als HF lid niks van je laten horen (van wat ik begrijp), is toch wel weinig sociaal…

8 likes