Tudor Only deel V

Dat vind ik echt volkomen kut

4 likes

Niets laten horen is inderdaad wel het laagste, :roll_eyes:.

3 likes

Moet toch niet kunnen…het hele principe van dit forum wordt toch tenietgedaan.
(Edit)

Ps. Snap de verkoper wel want geld is geld alleen niet netjes. Moet gewoon communiceren.

1 like

Dat is ook lastig, want ik heb met regelmaat horloges verkocht aan een handelaar omdat deze een redelijke prijs bood. En heel vaak beter dan onze forumleden. Ik heb het nu natuurlijk niet over deze Tudor. Dit is wel een geval apart.

2 likes

Daar heb je idd een punt. Is ook lastig maar dit horloge werd tegen een bijzonder fair prijs aangeboden en 1 dag later premium op Chrono.

2 likes

Ja. Ik vind dat ook niet kunnen. Door dit soort winstbejag is het onmogelijk om aan bepaalde modellen te komen.
En moet je eens zoeken op chrono24 hoeveel submariners er te koop staan. Het is niet dat ze super schaars zijn bedoel ik. De prijzen zijn volkomen belachelijk. En dit draagt er allemaal aan bij.

3 likes

Je kunt een handelaar niet kwalijk nemen geld te willen verdienen en als die niet integer handelt dan raakt hij vanzelf uit de gratie. Het lijkt mij aan een hf lid om erop bedacht te zijn dat je teleurstelling kunt voorkomen door open en tijdig te blijven communiceren. Niet communiceren geeft ook een boodschap af en zorgt voor irritatie.

2 likes

Exact

1 like

Helemaal mee eens!!

1 like

Valt mee hoor want ik begrijp het allemaal, zowel van koper en verkoper echter vind het gewoon jammer dat dit nu nog “unieke” model gelijk de hypemarkt ingegooid wordt en niet hier op het forum blijft.
Velen zitten met smacht op dit model te wachten en als donder bij heldere hemel staat ineens deze Tudor hier in het blauw voor een superprijs maar even later bij jou op de site voor premium.
Vind dat jammer maar nogmaals, ik begrijp het want handel is handel en velen van ons zijn daar niet vies van.

2 likes

Dan was het eerder de verkoper. Ik had de beste man namelijk direct de avond al benaderd, dus ruim voor @Bare-Watches als ik dit zo lees.

Wellicht vond hij het een fijner idee aan een dealer te verkopen, wat zijn goed recht is. Maar niet helemaal volgens de forum etikette, voor zover die aanwezig is.

Ik neem @Bare-Watches niets kwalijk overigens hoor, volgens mij een prima dealer en oprecht gehandeld hier zoals ik het lees.

4 likes

Sorry :expressionless:

1 like

Mijn beste,

Nog een fijne middag Tudormigo’s. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

20 likes

Hopelijk kan ik hier binnenkort ook mee doen met de nieuwe Pro….

4 likes

Tja… Ik zag de advertentie ook nadat hij slechts 3 min. online in het blauw stond. Niet eens te moeite genomen te reageren. Later nog eens gekeken en wat twijfel… en maar slechts een likeje gegeven, op een of andere manier had ik direct al een slecht voorgevoel dat deze niet goed ging af lopen qua ‘wie eerst komt,…’ en/of ‘conform vraagprijs’ o.i.d.

Volgende keer beter kerel.
Goed en sportief dat de koper (Bare-Watches) de moeite neem het eea toe te lichten.

5 likes

Ik had ook al de avond ervoor met de verkoper contact en vroeg voor inruil, hij zou daarover nadenken en mij de volgende ochtend uitsluitsel geven met zijn woorden ‘U heeft mijn woord deze zal niet verkocht worden! Voor u ook nog een fijne avond gewenst’

In de ochtend gaf hij aan geen inruil te willen waarop ik aangaf dat ik hem toch wilde overnemen en vroeg in de avond het horloge zou kunnen komen halen en of we misschien ergens in het midden zouden kunnen afspreken met ‘ik hoor graag van je’

Toen blijf het verdacht stil en de advertentie was verdwenen !

Ps: @Bare-Watches ook nog een pb gestuurd maar die neem ik helemaal niks kwalijk. Ik denk dat het hier de verkoper is die verkeerd handelt en niet de koper….

Dit is mijn punt :sweat_smile:

6 likes

Is het toeval dat er een tudor schild in mijn pols komt als deze opzwelt door de warmte of zouden ze daar over na gedacht hebben :rofl:

8 likes

Wel netjes van je @Bare-Watches. En ik heb al van enkele personen in mijn dichte vriendenkring enkel positieve reacties van je gekregen :+1:

1 like

Mijn dag is weer goed :grin:

1 like

Gewoon nog een paar maandjes geduld hebben en deze Pro is gewoon leverbaar .
Tudor probeert een beetje op de hype van broertje R. mee te liften ,maar geloof mij maar straks zijn er hier net zoveel Pro als nu '58 te vinden.
Kan of wil je niet wachten dan moet je nu dus boven list gaan betalen bij de handelaren maar besef wel dat dit over een paar maanden weggegooid geld is . Anders kan je altijd nog hier voor gaan 8 x zo goedkoop en zeker niet slecht .
https://youtu.be/F_o9bj8iC6w

2 likes