Zeker icm de capristro uitlaat niet vervelend!
Oehh capristo uitlaten zijn niet bescheiden qua geluid . Ferrari Spyder + Flatplane V8 + capristo uitlaat is de hemel
Nu naast de BB36 ook een Black Bay 58 erbij. Het begint wel Tudor gekte te worden zo hier.
Bedankt voor de leuke deal en gezellige overdracht @Petteflet
Whoooow toch maar voor de blauwe gegaan prachtig man.
gefeliciteerd met je aanwinst.
Heel gaaf dit! Benieuwd hoe het verder gaat, maar mijn bronzen Oris ging na de eerste maand ook heel langzaam. Nu een jaar verder en nog steeds een mooie kleur.
en @Tijner gefeliciteerd!
De Tudor FXD is nu al enkele dagen uit en we hebben hem al een paar keer mogen aanschouwen op HF. Ik moet eerlijk bekennen; in de aanloop naar de release met de (gelekte) afbeeldingen, was ik er geen groot fan van. De bezel, no date, lange lugs… en waarom niet op een titanium band TUDOR?! Mijn gedachtegang was dat mijn BB58 dan toch wel een stuk toffer is.
Ondanks dat, ondanks dat… Is het toch gaan kriebelen. De bezel ben ik meer gaan waarderen, en juist de iets grovere uitstraling vind ik wel tof. Het gemis van de titaniumband… Tja, mijn 58 draag ik ook continu op een MN/nato. Ik ga hem toch serieus overwegen om in de collectie te nemen. Collectie is een stoer woord, het is namelijk maar een 2-piece en dit zal het ook blijven.
of de Dweller gaat weg. of de BB58. Nu zijn jullie hier natuurlijk bevooroordeelt, maar toch gooi ik er een polletje in - gewoon uit interesse.
- BB58 black houden
- BB58 eruit > FXD erin
- Sea Dweller eruit (kan je aanklikken, maar is geen optie
)
0 stemmers
Omdat dit een Tudor topic, is… tijd voor een plaatje
De FXD ben ik nu ook iets meer gaan waarderen nu ik deze wat vaker heb bekeken. Maar de 58 blijf ik veel toffer vinden ,de perfecte maat de stalen band en het is dan ook nog een heerlijke banden swapper waar echt alles op staat.
Kijk. Ik heb een foto van dit weekend. Een normale pelagos en de fxd. Geen verschil. Alleen dunner.
.Als je je gloednieuwe fxd vergeet mee te nemen en @Bwatched is zo aardig om er goed op te passen
Pic by bwatched.
Heel herkenbaar. Ik zou de zwarte 58 eruit doen, dan heb je een blauwe plaat naast de zwarte seadweller. Ik heb de blauwe 58 en dan wordt het wel heel gelijkaardig allemaal. Die draag ik dan ook de laatste tijd op een MN strap, dus er valt wel wat voor te zeggen. Anderzijds is het verschil nu niet groot genoeg om meteen voor naar de winkel te lopen.
Als ik de kans krijg om de FXD eens te passen, hoop ik dat ik de 58 op MN aanheb. Die directe vergelijking zal het dan wel duidelijk maken.
Er is veel behoefte aan een staal/titanium band voor de FDX. Gaat Tudor (of een ander) dit alsnog inlossen? Ik schat in dat dit gaat gebeuren.
BB58 Blue op een MN strap. Die ga ik ff aan de kerstman vragen denk ik. Wat staat dat gaaf
De FXD heeft 50mm L2L dat is gelijk aan de Pelagos maar nog steeds heel fiks.
Hoe dan met die fixed lugs? Als je dat wilt moet je de gewone Pelagos hebben, dat zal ook wel het idee zijn van de marketing afdeling van Tudor.
Tsja, de uitvinding van het jaar. Degene die dit oplost is spekkoper!
Mooie vergelijking! De normale Pelagos heb ik ook niet gepast, dus wat dat betreft schrik ik vooral van de theoretische specs.
Die is wel lekker zeg. Mooie combi!
Dit denk ik dus ook!
haha, is dit niet (als we even met beide benen op de grond staan) bij alles . Soms gaat dat knopje om he, en dat moet je hem hebben (of in ieder geval even passen) om bij zinnen te komen.
Precies dit. Ik denk ook wel vaak: het zijn maar horloges, het kon veel erger zijn
Al is mijn koopdrang serieus geminderd sinds de blauwe bb58 er is. Bizar goed horloge voor mijn stijl en manier van achteloos omspringen met die dingen.
Oh, dat is die van Patrick? Mooi, zeg!