Tudor Only deel V

Er is al jaren veel behoefte naar een clasp met glide lock voor de verkoop hit bb58.
Buiten de bronze 58 is dit ook nog niet gebeurt.

Kans is dus klein :sweat_smile:

3 likes

Wel een gemiste kans van Tudor een glide lock systeem zou echt wel tof zijn .

1 like

Ja, gisteren op wezen bij Patrick in een leuke ruildeal!

Eerste indruk van de blauwe is supergoed, ik zie de bezwaren niet zo: rivited band is heel tof met die taper naar 16mm en het blauw van de plaat is ook heel goed gelukt.

2 likes

Hello!

De stalen band van mijn Tudor BB58 werd destijds ingekort.
Voor de derde keer op rij komt het vijsje los en gelukkig zag ik het steeds tijdig.
Is dit bekend en heeft iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen?
Als ik dit ooit in zee voorheb ben ik ze kwijt :scream:

De link die loskomt even vervangen door een andere? Waarschijnlijk de schroefdraad dol, bijv. door te hard indraaien (sommige mensen vinden het nodig om een schroef zo srrak mogelijk aan te draaien…)

Wel link ja.

1 like

Drupje loctite (221/222) erin en schroefje erin draaien.

2 likes

En bij de Tudor shop doen ze zit ook gewoon, zag ik toevallig zaterdag.

2 likes

En een goede horlogemaker dus ook.

1 like

Link :sunglasses:

1 like

Ja, dat dus. Hofleverancier nochtans :wink:

1 like

Een blauwe FXD kan prima naast de black/gilt BB58. De 58 klassieker en de FXD meer de workhorse. Naast de blauwe zou ik het niet zo snel doen zelf, das wel veel overlap in mijn ogen.

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

11 likes

19 likes

Gisteren een nieuwe Vanguard band gekocht voor de BB58. Want zo impulsief als ik ben, had ik dat ding echt nodig. Dus mocht iemand nog een toffe rubbertje zoeken van onze Dubaaise vrinden, nu is het
image

5 likes

Heb zelf ook de Vanguard, is wel een heerlijke band :+1:

5 likes

Ik had ook bijna deze grijze gekocht voor mijn BB58 Blue, maar toch voor blauw gegaan :blue_heart:

Heb jij ook de zwarte Dan?

2 likes

Heb 'm net ook maar even erop gezet voor de eerste keer. Ligt hier al een tijdje nadat ik 'm hier op het forum heb overgenomen.

Goeie band zeg! Vooral een goeie ingetogen blauwe kleur en de korte versie is perfect voor m’n 17cm pols. ik kan de tweede keeper er zelfs wel af halen!

11 likes

Is een inkoopactie mbt de vanguardstrap met een aantal bespreekbaar zodat je maar eenmalig de administrative kosten van DHL a 60,- euro hoef te betalen?

60 euro administratiekosten op een bandje van net onder de 100 euro? :roll_eyes:

We gaan t meemaken :joy:

1 like

Staat tof Daan! Ik heb ook de short besteld, lijkt me super voor de zomer. Op staal bevalt ie me ook verrassend goed!

3 likes