Nee alleen deze grijze , vond ik net iets beter dan zwart .De plaat van de 58 is ook niet zo diep zwart zoals de 36 bijvoorbeeld .
Helaas, lees de eerder berichten hierover in dit topic
Beter is het een f*cking mooie band dan
Ik bevestig de kost. De band zelf … ach ja, ik heb er niet de perfecte fit mee dus ik heb er een extra gat in moeten boren. Vind het inclusief de meerkost niet echt waar voor m’n geld, maar ik ga er ook niet om huilen
Belachelijk dat ze voor een band van 100,- euro 60,- euro vragen voor afhandelingskosten…
heb deze ook hier op het forum gekocht
Scheeld een slok op een borrel
41.03 EUR. Helaas, maar waar (blijkt).
Ongeveer wat er bespaart was met de Black Friday korting
Ik begin hem te missen. Maar goed, als Tudor volgend jaar een toffe nieuwe configuratie van de BB58 uitbrengt ben ik weer van de partij.
En gelukkig heb ik deze nog.
Wauw die onderste
Voor de mensen die massaal Vanguard banden bestellen nu er korting is… Ik heb een korte zwarte versie voor de BB58 liggen hier, staat ook te koop. Bij mij is er ook wat BF korting mogelijk
Elke verdeler afgebeld voor de fxd vandaag… schoonvader heeft aangegeven dat hij dit model erg kan waarderen. De man wordt 65 binnenkort dus alle hens aan dek om dit te vinden
De mn22 komt in grotere getalen.
Morgen nog wat rondbellen je weet maar nooit… als ik dat geweten had bij de release had ik hem dezelfde avond bij het passen bij de AD meegenomen voor hem
Ai. Is Hij dit jaar nog jarig?
23 december