Tudor Only deel V

Ai. Dat zal krap worden.

Morgen de rest van de lijst afbellen. Wie weet

1 like

Anders als plan B WUS checken:

Ik zou vooral langsgaan, bellen voor een horloge dat momenteel boven list gaat is toch wel een dingetje.

Zou kunnen maar dat vertik ik dus
 4700 ballen vragen :unamused: ik zag wat ze er op chrono24 voor vragen te gek voor woorden

1 like

Brussel is op dit moment niet de stad om even naar toe te rijden om te passen (als dat al lukt) helaas
 maar ik gaf wel aan dat als er 1 is dat ik gelijk het geld zou overmaken en op zou pikken in het weekend

1 like

Ik zag dat er zelfs in NL een mn21 gereserveerd is voor 7999! :see_no_evil:

Maar goed. Van mn21 worden er ook heel weinig uitgeleverd. Ik hoor ca 1 per tudor verkooppunt. Dat zijn er wereldwijd niet heel veel.

Ja die zag ik ook wth :sweat_smile:

Dat hoorde ik ook
 ik kan het maar proberen en zoniet tja dan wachten tot de rust terug is bij Tudor en dan 1 scoren :grinning_face_with_smiling_eyes: list wil ik nog betalen maar boven list vind ik té

1 like

Ik was zaterdag in Keulen, ze vroeg of ik hem ook wilde kopen. Maar heb ik niet gedaan. Was al in m’n nopjes met de bb58 boutique. Wellicht is dat een optie voor je?

2 likes

De boutique in keulen had de FXD liggen bedoel je?

1 like

Klopt

6 likes

Morgen gelijk bellen thx voor de tip! Enig idee of ze zouden versturen? :grimacing:

Nee dat doen ze niet, en zie mijn bovenstaande tip. Zo’n horloge word je gegund, zullen ze dus ook echt niet aan de telefoon aan je verkopen. Dan kom je gewoon op de fictive lijst waar je niks meer van hoort. :ok_hand:

1 like

Thanks! Indien ja mag je me zeker wat laten weten :innocent:

Stap
Met je vader in de auto nadat je gebeld hebt en het verhaal hebt uitgelegd.

1 like

Alvast een mail gestuurd
 het is 2h30 rijden dus dat is zeker nog mogelijk :+1: ik bel ze ook morgenvroeg alvast eens op

1 like

Is m’n schoonvader
 mijn vader is al wat jaren geleden gegaan.

Welk verhaal? :sweat_smile:

Edit: ik heb hem door :joy: :sunglasses: als ik ergens hoor dat hij er is ga ik erachteraan

1 like

Excuus. Schoonvader. :grin:

13 likes

Waar is het glas :face_with_monocle: :upside_down_face:

3 likes