Tudor Only deel V

16 likes

Nochtans, bel even naar Maison Degreef en vertel je verhaal van je schoonvader.
Met een goed verhaal doen ze vaak extra moeite :+1:

1 like

Ik ben daar vaste klant maar ze kunnen niets doen voor me. Er is 1 exemplaar aanwezig om te passen maar is reeds verkocht… viel me wat tegen van hun… normaal kunnen ze me inderdaad vaak snel helpen.

1 like

Wat een heerlijk horloge is het toch. Deze draag ik echt met veel plezier👍🏻

8 likes

Looks wel maar het verhaal niet……. Er is geen operationele militair die dit horloge daadwerkelijk zal gebruiken tijdens een opdracht. Leuk voor op de kazerne en voor in het weekend maar daar blijft het bij.

3 likes

Helemaal correct beaamt deze actief dienende militair :facepunch:t2:

1 like

Zo mooi een Tudor Prince Date Day :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

8 likes

O die wijzerplaat en dan nog two-tone erbij :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Klopt en inderdaad teleurstelling…
Joke is daar weg en die kon vaak iets geregeld krijgen.

1 like

Jep inderdaad… en daarvoor wat het Brice…
Edit: Geraldine is ook niet meer zo als een tijdje geleden :+1:

1 like

Tot vanmiddag de Prince en nu de Royal

7 likes

Nieuwe Erika’s Originals MN™Strap op LHD.

12 likes

Het was zoals @Otis ook aangaf €41,03 ; net betaald.

Die BTW kan ik nog wel mee leven, maar dat DHL er zoveel extra bij wil hebben is wel fors.
Weer wat leergeld betaald :sweat_smile:

2 likes

Helaas was het horloge al verouderd en ingehaald door de techniek voordat het uitgebracht werd. Natuurlijk zit er een idee achter de bezel en is het een functioneel duikhorloge maar het is een beetje hetzelfde als een sarb17 met een kompas. Leuk dat het erop zit maar er is geen professional die erover peinst om alle veel betere navigatiemiddelen ervoor aan de kant te schuiven. De commando’s van MN gaan echt niet dit horloge gebruiken als er veel accuratere horloges op de markt zijn. Daarnaast hebben ze voor navigatie onder water hele andere (gps) systemen.

MN heeft er zeer waarschijnlijk aan meegedaan omdat het leuk is en om een traditie in ere te houden.

7 likes

Blijf dit stiekem best wel een mooi horloge vinden :slight_smile: geïntegreerde band is heel verfijnd en prettig om de pols

1 like

Thanks, dat is het ook :ok_hand:

Ik denk nu heb ik m voor je. Gewoon in de webshop bij de boutique van marine national. Tussen de truien en jassen.

2 likes

Niet bestelbaar :joy:

1 like

Haha. Die zin zag ik ook. Maar goed. Toch leuk naast zo een yema MN