Tudor Only deel V

Ook een op schiphol.

Geschikt om te bubbelen wel :brown_heart:

17 likes

Vandaar dus die lange rijen vandaag!

2 likes

Nee, ze hadden 125 stalen Rolex Submariner tegen list :joy: bij de buren.

1 like

9 likes

Hoi hoi,

Gisteren heb ik na circa 3 weken wachten en een heffing van 10 euro de CHEVRON FIFTY (Crown & Buckle) ontvangen. Ik heb de BB58 op staal, maar wilde hem ook eens proberen op nato. Als ik den interwebs moest geloven was de bovenstaande strap prima. Dat leek mij een goed alternatief voordat ik een miljoenmiljard kapot sla bij de AD voor een Tudor nato strap.

Het plaatsen van de strap ging easy-peasy. Je kunt de CHEVRON instellen op “maat”. Dit is wel even een gedoetje, vooral om de je wat mogelijkheden hebt.

De eerste indruk is goed, ziet er goed uit en draagt fijn. De hardware lijkt prima, maar laat het duidelijk zijn dat ik geen strap-expert ben.

Nou hier nog twee before and after fotos. Waarbij ik te veel moeite heb gedaan om de hele mik-mak kek neer te leggen, zodat het lijkt alsof ik een idee heb wat ik aan het doen ben.

17 likes

Ziet er goed uit! Alleen dat tooltje gebruikt? Kreeg je de stalen band er makkelijk af zonder schade?

1 like

Yes, ik heb het horloge wel van tape voorzien. Ik denk echter dat dit vooral belangrijk is om te doen wanneer je de stalen band erop zet.

Ik had overigens nog een oud en defect horloge liggen, met een stalen band. Daar heb ik wel op “geoefend”. Een opwarmertje zeg maar.

2 likes

Goodmorning :blue_heart:

41 likes

Wat heb je met je kat gedaan?

9 likes

Hahaha die houd van de zon, die ligt nog steeds zo:

28 likes

Gaaf zeg! Lang op moeten wachten? Of valt dat mee?

2 likes

Prachtig wat een beest :joy:

4 likes

Haha, heel leuke foto!

1 like

Thnx!
Heb besteld op dag van introductie, dus toch lang gewacht.

1 like

4 likes

Haha, standaard houding voor de Britse Korthaar :+1::+1::wink:

2 likes

Goede zondag!

23 likes

Comfortabel is die he! Heb hem nu zelf ook om en al is het niet zo comfy als die van Tudor is dit een fantastisch alternatief

Azor & Tudor!

10 likes