Tudor Only deel V

Ja is best een tijdje inderdaad! Goed om te weten! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben er content mee. Echter heb ik alleen de nato van Tudor even bij de dealer geprobeerd. Dus geen real life ervaring mee. Wat is het verschil? Waarom is die van Tudor meer comfortabel?

13 likes

Mijn beste Tudormigo’s,

Nog een fijne voortzetting van deze mooie zondag!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

13 likes

Ja staat heel tof zo :ok_hand:

1 like

Die is nog zachter. Maar de verschillen zijn niet enorm groot, helemaal niet voor het €100+ verschil

1 like

Topper deze, 34 of 36 mm ?

Dit is gewoon dezelfde stijl band als die van tudor en geen nato?

1 like

Het is een verstelbare strap in vergelijkbare kleurstelling dan versie van Tudor. Kwalitatief en qua afwerking zullen ze vast verschillen. Maar de mate waarin kan ik niet beoordelen.

Ja, zelfde soort. Single passthrough nato. Grootste verschil iandat bij die van tudor de pushpins in de band vast zitten en bij die van Crown & Buckle niet. Daar zet je ze eerst in de kast en doe je daarna de band er onderdoor.

2 likes

13 likes

Eens. Het is iets minder extreem dan bij Rolex.
Al denk ik dat je ze voorlopig niet zomaar in de winkel tegen komt. Daar gaat wel even wat meer tijd over heen. Er blijken extreme wacht lijsten te zijn.

Ik moet zeggen, en dat is geen preken voor eigen parochie;
Ik vind 3770 euro een ‘steal’ voor dit horloge. Zeker als je het naast bijv. Omega houdt op dit moment.
Of tov een R OP bijvoorbeeld. Zelfs de Clasp is nu op hetzelfde niveau. (en dus beter dan Omega bijvoorbeeld.)

4 likes

Die begrijp ik niet. :smiley: Waarom is dat beter dan Omega en waarom niet gelijkwaardig?

2 likes

14 likes

Vrees ook dat dit heel lang kan gaan duren, zeker als normale sterveling zoals ik. Hopen op een gelukje! De Tudor pelagos zie je ook nauwelijks, terwijl dat horloge al een tijdje op de markt is. Laatst bij S&C naar binnen gelopen maar kan het horloge niet eens bestellen.

1 like

Lag van de week nog een Pelagos op staal bij :sheep::lemon: Utrecht in de etalage dus die is er wel hoor.

Ik kom er nog wel eens langs dus zal wel ff posten als er wat interessants ligt volgende keer.

1 like

Ik bedoelde de marine!

Die is inderdaad nog nooit in een vitrine opgedoken

Omdat er een geweldige glide lock in zit maar toch een prachtig klein formaat heeft.

Deze is 34mm, al zijn de lugs redelijk lang. Op sommige dagen vind ik 'm te klein, op andere dagen draagt ie heerlijk.

1 like