Tudor Only deel V

Goedemorgen!!

16 likes

Besloten om mijn BB58 terug op staal te zetten. Inderdaad weer even lekker zit pielen zoals hier besproken werd, maar het is weer gelukt:

Ik hou hem op staal voorlopig, dat Vanguard rubber was leuk maar deze is gewoon het beste op die prachtig taperende stalen band.

14 likes

:joy::joy::joy::+1:t2:

Tudor vs OMEGA: beste uurwerk :thinking:

2 likes

Tja, is het Tudor uurwerk slecht?
Nee.
Omega heeft n top uurwerk, feit.

2 likes

Met welke omega vergelijk je het? Ik neem aan een Seamaster 300m? Ik heb mij niet verdiept in de nieuwe sluiting van Tudor, maar het is volgens mij een sluiting zonder diver extension. Dat maakt dat het een totaal andere sluiting is en het vergelijk niet helemaal opgaat.

Ik vind het wel een mooiere sluiting aangezien ik de diver extension niet gebruik en het de sluiting groot maakt.

Zo is tie toch het mooiste :blush:

1 like

Daar ben je mij ook even kwijt :no_mouth: @ElChueco
Ben echt groot Tudor fan , maar de verstelbare sluiting van Omega is fenomenaal en echt het makkelijkst te bedienen als je het tussen deze merken en ook R. Gaat vergelijken .

5 likes

Ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat fijnafstelling mist op de Tudor Black Bay banden. Je moet net mazzelen dat ie je goed zit.

Met de Pro lijkt t opgelost gelukkig.

2 likes

Ja, dit heeft de BB nu dus ook, maar dan in een veel slankere clasp. :+1::ok_hand:

Omega bedient iets fijner, maar ik heb liever de slanke clasp.

1 like

Tudor heeft de nieuwe clasp nu standaard op de nieuwe modellen ook de nieuwe Black Bay 36,39,41mm
Hoop ook dat ze dit gaan doen bij de 58 serie .

2 likes

Dat zal pas gebeuren als er een update komt denk ik.

2 likes

Of dat is de update?

1 like

Zo mooi in de zon!

10 likes

Er is geen update. De Black Bay 58 heeft geen glidelock en dat zal zo blijven totdat er een update komt. Alleen de Black Bay 58 bronze heeft glidelock. Deze is vorig jaar gereleased.

1 like

Denk dat @Tip de juist glidelock als update bedoeld :wink:

1 like

Dat bedoelde ik inderdaad.

1 like

Je bedoelt toch alleen de aanpassing van het glidelock systeem op de BB58 of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?

1 like

Nee, dat het invoeren van de glide lock de update moet worden.

2 likes

Wie gaat er mee de fabriek in :grinning:

Bron: Fratello

4 likes