Nato
Tsja… Ben hard aan het sparen.
Prachtig als vrijetijdshorloge!
De Reverse panda als daily, een 1926 als “net” horloge/dresser en deze voor de rest.
Eh, wel… Klinkt als het bijna ideale trio. Dromen mag. Maar ik begin verslingerd te raken aan Tudor.
Daarom ook nog maar een fotootje erin.
Hola Tudormigo’s!
Snap je volledig. Tudor is echt lekker bezig met de releases. De 58 is sinds de aankoop anderhalf jaar geleden ook echt een van mijn favorieten. Kwaliteit spat van de releases af.
Vind deze chrono ook echt top. Zou voor mij mooi zijn als Tudor hem ook in de 58 maat maakt.
Alles blauw!
100% de black bay pro!
Wil hem snel een keer passen. Begin hem steeds mooier te vinden
Ik heb erg getwijfeld toen er zo’n 38mm Royal (in zilver) een tijd in het blauw stond. Bij twijfel niet doen, maar baalde toch een beetje toen ie weg was . Goed teken dus nu staat ie op de “schaduwlijst”, zeker eentje om een keer toch gewoon te doen. Want anders en tof!
Maar de BB Pro: dát is een makkelijkere keuze! Tof ding gewoon!
V.w.b. gewicht gaat die clasp het grootste probleem wel oplossen denk ik. (Tenminste… bij mij stoort gewicht voor i.c.m. net niet perfecte fit).
Hij blijft iig begeerlijk. (Nou heb jij natuurlijk al een nóg veel begeerlijkere Tudor )
Is dat de Forstner op een Black Bay 41? Ziet er prima uit…
Gaaf! Ik ontvang mijn forstner jubilee voor de BB41 ook ergens deze week…
Betreft de Uncle Seiko. Erg tevreden over!
Zelf de Tudor-clasp passend gemaakt overigens (nog niet uit"ontwikkeld"…)
Nice!
Ziet er goed uit! Toevallig gisteren die halve schakel besteld voor de BB58 van Uncle Seiko. Ook erg benieuwd naar.
Gaaf is die. Maar volgens mij ook wel echt een dikkertje.
En dan is het origineel van rolex natuurlijk een stuk cooler! En minder dik haha
lekker man
Leuk om te lezen. Moest je veel aanpassen ?
Wow! Hoe heb je dit gedaan met de clasp?